מחזור 2: כפ"ס תארח את רמה"ש, הפועל ת"א תצא לברנר

המחזור השני בליגת העל לנוער יתקיים הערב (שני) כשהמשחק המרכזי שיפגיש את הפועל כפ"ס וא.ס רמה"ש יתקיים מחר (שלישי) וישודר בערוץ הספורט. המשחק בו תארח הפועל ברנר את הפועל ת"א ישודר בדף הפייסבוק שלנו, כל המשחקים ישודר בערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל.

מאת: לילך וייס ואילון סלוס

דרום:

מכבי ת"א טדי – מכבי רחובות עמר

שתי הקבוצות פתחו את העונה עם ניצחונות צמודים בשבוע שעבר, אבל כנראה שהפעם המשחק יהיה פחות צמוד. על הנייר מכבי ת"א פייבוריטית ברורה במפגש הזה, בטח אם היא תקלע באחוזים טובים ל-2 כמו במשחק הקודם שלה. רחובות איבדה במחזור הראשון יותר מדי כדורים ומול קבוצה כמו מכבי ת"א שרצה מהר למתפרצות היא עלולה לשלם על זה מהר.

עצמה מודיעין – מכבי ראשל"צ איציק

המארחת שהייתה חופשית בשבוע שעבר, פותחת את העונה מול אחת הקבוצות הטובות בליגה. ראשל"צ, סגנית האלופה, פתחה את העונה ברגיל ימין עם ניצחון לא קל על יבנה אחרי התעוררות ברבע האחרון. למרות זאת, ראשל"צ כאמור גם השנה אמורה להיות בצמרת והיא פייבוריטית לניצחון במפגש הזה.

הפועל יורם חולון – הפועל ב"ש

אחרי הפסד חוץ קשה להפועל ת"א בשבוע שעבר עם אחוזי קליעה בינוניים, חולון חוזרת הביתה לפחים המיתולוגי ותנסה לסמן וי ראשון העונה. ב"ש פתחה את העונה עם אחוזים טובים ל-2 וניצחון ביתי מרשים על פ"ת, ואמורה להיות יריבה יותר דומה ברמתה לחולון מאשר התל אביבים. נראה אם הביתיות תעזור לחולון או שב"ש תמשיך ברצף.

אליצור יבנה ברק – הפועל נס ציונה

שתי המאוכזבות של מחזור פתיחת העונה נפגשות השבוע, כשרק אחת מהן תצא מהמשחק הזה עם ניצחונה הראשון העונה. יבנה הובילה כל המשחק מול ראשל"צ אבל נכנעה ברבע האחרון, נס ציונה היתה קרובה למכבי ת"א אבל לא הצליחה להשיג את הנקודות. שתי הקבוצות אמורות להיות גם העונה בחלק העליון של הטבלה, כך שצפוי פה משחק מעניין ושקול.

הפועל ברנר – הפועל ת"א

מאוכזבת נוספת מהמחזור הראשון היא ברנר, שרשמה הפסד דרמטי במיוחד בנקודה אחת לרחובות. ברנר תרצה כמה שיותר מהר להרים את הראשון ולמצוא ניצחון ראשון, אבל השבוע יהיה לה קשה מאוד לעשות את זה כשהיא פוגשת את הפועל ת"א אחת הקבוצות החזקות במחוז. התל אביבים הביסו בשבוע שעבר את חולון עם יום קליעה באחוזים טובים מאוד ל-2, וינסו להמשיך במומנטום גם השבוע.

מכבי פ"ת נחמן – הפועל ירושלים עזרא

כמו ברנר, גם פ"ת רשמה הפסד מאכזב במחזור הקודם (בחוץ מול ב"ש) וגם לה השבוע יש מפגש מול יריבה חזקה שעדיפה עליה על הנייר. ירושלים בשבוע שעבר הביסה ב-20 הפרש את יהוד, ונראית בכושר טוב עם פתיחת העונה.

צפון:

הפועל גליל עליון צפת – הפועל גלבוע/מעיינות

דרבי ההתיישבות העובדת יפגיש את גליל עליון מול גלבוע/מעיינות שפתחה את העונה בניצחון דרמטי לאחר הארכה על מכבי חיפה ואותתה על כוונותיה הברורות העונה. לאורחים מגלבוע/מעיינות סגל עמוק ומרשים והיא לא צפויה להיתקל בקשיים מול גליל עליון שהתקשתה במחזור הראשון, במה שמסתמן במשחק קצוות.

מכבי אסי חיפה – הפועל ניר נהריה

מכבי חיפה רוצה לרשום ניצחון ראשון העונה אחרי הפסד כואב לגלבוע/מעיינות. המקומיים בראשות מנחם פייבוריטים ברורים לניצחון וירצו לקבל יותר משחקני הספסל כדי לעמוד במטרה. מנגד נהריה בראשות בר מיכאלוב תשאף גם היא לקבל יותר מהספסל ולעמוד בכבוד מול הירוקים.

הפועל כפר סבא אביב – א.ס.רמת השרון עלומים

משחק שקול צפוי להיות לנו בכפ"ס. המקומיים מגיעים לאחר הפסד ליזרעאל ירצו לשכוח את הרבע השני וירצו לרשום ניצחון בכורה בראשות זילברשלג, שפירא ואורן. מנגד רמת השרון מעודדים מהניצחון מול גליל עליון אך מגיעים מול יריבה ברמה גבוהה יותר מה שהופך את האתגר לניצחון של העומרים, שפר ופפו ביחד עם אילי ארז לקשה יותר.

בני הרצליה – הפועל עמק חפר אלטשולר שחם

האלופה מעמק חפר ירצו להמשיך במומנטום ולשמור על מאזן מושלם מול בני הרצליה. עמק חפר בראשות ושלר ושרף שהציגו משחק עם שורות סטטיסטיות מרשימות צפויים לנצח והרצליה כנראה יחפשו את הניצחון במקום אחר.

מכבי רעננה עירוני – מכבי זכרון יעקב

שתי קבוצות שהציגו משחק לא טוב בפתיחה וצפויות לבלות בחלק התחתון במאבק שבו כל אחד תרצה להשיג ניצחון חשוב בקרבות ההישרדות. רעננה עם קבוצה מאוזנת בראשות מתן לדין שהרשים במחזור הראשון תרצה לנצל את הביתיות מנגד זכרון יעקב מגיעה אחרי משחק התקפי לא טוב מול חדרה וכדי להשיג ניצחון חייבת לאפס את הידיות.

מכבי עמיחי חדרההפועל עמק יזרעאל

משחק מעניין בין שתי קבוצות שהרשימו במשחק הפתיחה וצפוי לנו משחק שקול ששתי הקבוצות חולמות על פלייאוף. חדרה בראשות מעיין רז תרצה לראות עוד שחקנים שיקלעו בדו ספרתי חילקה את הדקות בין הרבה שחקנים מנגד יזרעאל עם בסיס של קלעי, אורי חן, אורי בן ארי ולוגשי חייבת לקבל יותר מהאחרים כדי לתקוע יתד בצמרת.