מחזור 5 בלאומית נשים: מי יעצור את רעננה וזכרון/מעגן?

 

עם סיום המחזור ה-5 בליגה הלאומית לנשים נשארו שתי המוליכות בשני המחוזות – רעננה וזכרון/מעגן עם מאזן מושלם של 5 נצחונות. בעוד זכרון/מעגן טיילה מול כאוכב, רעננה נקלעה למותחן ברמלה מול אליצור, והצליחה לנצח רק אחרי הארכה.

צפון

המוליכה זכרון/מעגן סגרה ניצחון חמישי העונה, הפעם מול הפועל כאוכב שאפילו לא הצליחה להוות יריבת אימון ראויה. בסיום 38-79 לזיכרון/מעגן שתצא למשחק חוץ מול הפועל גליל/קרית שמונה בשבוע הבא. מכבי חיפה לא התקשה לנצח בנתניה את אליצור המקומית, 56-80, ורשמה ניצחון רביעי העונה. הנתנייתיות ימשיכו לחפש ניצחון ראשון העונה בשבוע הבא מול אקדמיית וינגייט.

בשאר המשחקים גברה הפועל גלבוע/מעיינות על גליל/קרית שמונה 40-63, אקדמיית וינגייט הביסה את קרית טבעון 50-94 והפועל נצרת חגגה ניצחון ראשון העונה כשגברה על הפועל נהריה 53-63.

דרום

המובילה מכבי רעננה יצאה לרמלה למפגש מסקרן, ונתקלה בפייט ענק שלך המקומיות. 57-57 בסיום 40 הדקות, ורק אחרי הארכה הצליחה רעננה להינצל מהפסד ראשון העונה ורשמה ניצחון חמישי, 65-68. אליצור ת"א עם ניצחון רביעי העונה, בחוץ על גני תקוה, 56-90, והמארחת עם הפסד חמישי העונה, תמשיך לחפש ניצחון ראשון במשחק הבא מול אליצור רמלה.

בשאר המשחקים תל כביר גברה על בני יהודה 62-70, ובאר טוביה ניצחה בגדרה 50-56. במשחק בין מכבי רחובות להפועל ראשל"צ יתקיים במוצ"ש.