מכבי נתניה נגד הפועל ג'ת. רגע של שפיות

המציאות במדינה ידועה לכולם ועל פי הוראות המחוז הצפוני של המשטרה לא מתקיימים בימים אלו משחקים בין קבוצות של יהודים לערבים, אבל מסתבר שאפשר גם אחרת.
אמש התקיים בבית יהושע מגרשה הביתי של מכבי נתניה, משחק בין מכבי נתניה, העולה החדשה לליגה א' שרון לבין הפועל ג'ת ועבר בצורה נהדרת.
ארז רייכרט מאמן מכבי נתניה סיפר: "לכאורה מדובר במשחק בין שתי קבוצות שאמורות להיות בצמרת הגבוהה עם תקציבים משמעותיים עבור ליגה א'. המנהל המקצועי של ג'ת דיבר איתי לפני המשחק. הם הביעו חשש וגם אני אמרתי שאני לא יודע לאן זה יכול להתפתח ועלול להידרדר. יש לנו קהל חם, קהל שבא מהכדורגל ואסור להתעלם מהדברים. בפועל היה ערב כדורסל נהדר. הם בחרו להגיע בלי קהל, קיבלנו אותם בצורה יפה ולמרות שהפסדנו ב-29 הפרש, אף אחד לא ניסה להתנכל להם, לא שמענו מילה אחת או קללה שלא במקום והקהל שלנו המשיך לעודד גם כשהמשחק היה גמור ומגיע לו מילה טובה".
רייכרט שבשנה שעברה זכה עם נתניה בגביע האיגוד הוסיף: "לי אין ספק שהספורט ניצח. אנחנו הפסדנו אבל הספורט ניצח. כשמסתכלים על זה בפריזמה החברתית אין ספק שזה מסר יפה וראוי לציון שהספורט נמצא במקום אחר ואני שמח שהם בחרו לבוא ולקיים את המשחק כרגיל".

למרות ביטול של כמה משחקים, מתקיימים בימים אלו לא מעט משחקים בין יהודים לערבים ועד כה לא נרשמו בעיות מיוחדות.
בדף הבפייסבוק של הפועל גלבוע\מעיינות כתבה אחת האמהות שבנה משחק במועדון: "אתמול בערב, בין עפולה לג'נין, בין אום אל פחם לבית שאן, בלב יישובי התענך, אולם דדו, קבוצת הנוער שלנו גלבוע מעיינות – מול נוער אום אל פחם.
ליאור שלי משחק.
כיוון שהגיעו בלי קהל, מחאנו להם כפיים על כל סל, והזמנו לכיבוד שאחרי.
אי של שפיות? מציאות הזויה? מנחם? אין על ספורט!!!!