מכבי ת"א ג'אז נגד הפועל ת"א הוקס

זה המשחק שיפתח את ליגת NBA ג'וניור ישראל, אחרי אירוע ההשקה שהתקיים אמש בכפר המכבייה.
30 קבוצות הילדים מששה מחוזות, הגיעו אתמול לאירוע ההשקה המרגש ובסופו של ערב, כל אחת מהקבוצות זכתה בשם ומדים של אחת מקבוצות ה-NBA.
האירוע נפתח בברכות. עמירם הלוי יו"ר איגוד הכדורסל ברך את השחקנים הצעירים ואת המשתתפים, אמרה סטודומאייר, שייצג את ה-NBA באירוע הוסיף: הNBA עושים עבודה נהדרת בהפצת המשחק בעולם ובמיוחד כאן בישראל, יש פה הזדמנות לשחקנים ומאמנים. אני מקווה לראות שחקנים ממשיכים להשתפר כדי להגיע לרמות גבוהות יותר. יש הרבה שחקנים שהגיעו לNBA במצב לא טוב כ"כ אבל הם עבדו קשה והגיעו לרמת אולסטאר". עמוס פרישמן יו"ר הועדה המקצועית אמר: "אני מקווה שהתכנית הזו תצמצם את הפער הגדול במשחקים בין קבוצות הילדים, כולל שינוי חוקים מסוימים. אני מקווה שהליגה תהיה אטרקטיבית ואני שמח שאנחנו חלק מהתכנית הזו של ה-"NBA ופיני גרשון המנהל המקצועי ייחל: "עשינו עוד צעד אחר לקידום הכדורסל בישראל. היו לנו 2 נציגים ב NBA וכנראה שהשנה יהיה אחד נוסף. בואו לא נחכה כ"כ הרבה שנים ושהנציג הבא ב NBA יהיה אחד מהילדים שנמצאים כאן".
הליגה תשוחק בששה מחוזות. שתי הראשונות מכל בית ו-4 הטובות ביותר מהמקום השלישי תעפלנה לשמינית הגמר והפלייאוף יימשך עד לגמר בו תוכתר האלופה הראשונה של ליגת NBA ג'וניור.
לאחר מכן הוגרלו שמות הקבוצות והנה הם:
מחוז צפון: הפועל עפולה פייסרס, הפועל גלבוע מעיינות רפטורס, הפועל משגב גליל בולס, הפועל גליל חולתא בלייזרס, הפועל עמק הירדן טבריה לייקרס
מחוז חיפה: מכבי חיפה טימברוולבס, הפועל נהריה הורנטס, מכבי זכרון יעקב ניקס, בית"ר אחוזה קאבלירס, הפועל נעם גבת פיסטונס.
מחוז שרון: הפועל עמק חפר מאבריקס, מכבי פ]"ת מג'יק, הפועל כפר סבא אגוז סלטיקס, מכבי רעננה 76, מכבי חדרה גריזליס
מחוז ת"א: מכבי ת"א ג'אז, הפועל ת"א הוקס, הפועל נס ציונה ורד סאנס, מכבי ראשל"צ אלון באקס, עירוני קרית אונו רוקטס\
מחוז מרכז: הפועל נס ציונה גפן היט, מכבי ראשל"צ דקל ויזארדס, מכבי רחובות קליפרס, הפועל מטה יהודה ווריורס, הפועל ירושלים נאגטס
מחוז דרום: מכבי אשדוד תאנד'ר, מכבי גדרה קינגס, אליצור יבנה שמשון פליקנס, הפועל אילת נטס, אליצור שלמה יבנה ספרס.