נבחרת הקדטיות יוצאת לאליפות אירופה דרג ב'

נבחרת הקדטיות היא הנבחרת השישית והאחרונה שתפתח את הופעותיה הקיץ הזה במסגרת הנבחרות הצעירות של איגוד הכדורסל באליפויות אירופה. אחרי המקום השלישי של העתודה וההצלחה של הנערות להישאר בדרג א', תנסה גם נבחרת הקדטיות לסיים בין שתי הראשונות באליפות דרג ב' שתתקיים בפודגוריצה ולהבטיח מקום בדרג' א' בקיץ הבא.

כדי לנסות לעמוד במשימה הלא פשוטה הזו, גויסה לתפקיד המאמן שירה העליון המנוסה שאמרה לקראת האליפות: אחרי 3 חודשי הכנה אינטנסיביים, זו אולי הנבחרת המרגשת מכל הנבחרות שאימנתי עד היום. בגלל הקורונה יש 10 שחקניות שזו עבורן אליפות ראשונה, כך שאולי אנחנו חסרות ניסיון אבל כולן שחקניות לוחמות, מחוייבות שרוצות להצליח לפני ומעל הכל. עשינו הכנה טובה, עם טורניר מוצלח במכבייה ומשחקי אימון במונטנגרו ואנחנו נוסעות בביטחון מלא לאליפות. קשה להעריך את יחסי הכוחות וכמה רחוק נוכל להגיע כי הנבחרות לא היו פעילות בשנים האחרונות, אבל אני מבטיחה שנעשה את המקסימום כדי להביא גאווה וכבוד לכדורסל הנשים בארץ.

הנבחרת תפתח את הופעותיה ביום חמישי נגד שוויץ ובהמשך תפגוש בבית המוקדם את אוקראינה, איסלנד ושבדיה. 2 הראשונות מכל בית תעפלנה לרבע הגמר ומשם לחצי הגמר והגמר שיתקיים בשבת ה-27.8. הסגל: גל רביב, איילה אורן, מעיין כהן, לי טייכמן, רוני נווה, אופיר ויינטרוב, נעמי כהן מינץ, תהילה כהן, מאי בייקו, מאיה שרביט, גלי רוטשילד, מאיה זילברשלג. מאמנת שירה העליון, עוזר איתמר לוי, מאמן כושר גלעד ערמון, פיזיו גל אורלביץ, מנהלת סיגל ביטון, ראש משלחת ניסים רון.