ניצחון גדול לנבחרת ישראל על צרפת

החבורה של אורן אהרוני כבר במאזן 0:3 באליפות אירופה אחרי ניצחון נוסף, הפעם 83:89 על נבחרת צרפת במשחק הכי צמוד ודרמטי שהיה לנבחרת מתחילתה של האליפות. מחר יהיה יום מנוחה ובשבת ישראל תתמודד מול נבחרת יוון בשעה 21:00.

ישראל עלתה בחמישיה הרגילה שעלתה גם במשחקים הקודמים עם אופק גול, נבו זומרפלד, אריאל אייזיק, יובל לוין ואנתון עגייב וכמו במשחק מול פורטוגל, התקשתה לייצר נקודות ברבע הראשון שהסתיים ביתרון צרפתי 13:21. רון ציפר עם 3 שלשות ומשחק התקפה טוב של זומרפלד ברבע השני עזרו לישראל לפתוח חזק את הרבע השני ולהפוך את הפיגור ליתרון בתוך מספר דקות אך הצרפתים לא ויתרו ולהפסקה ירדו הקבוצות בשיוויון 38:38.

הנבחרת שלנו המשיכה את המומנטום גם ברבע השלישי והמשחק היה צמוד לכל אורכו, יובל לוין ואופק גול היו נהדרים ברבע הזה והובילו את ישראל ליתרון 61:66 בסיומו. הרבע האחרון היה של רון ציפר שפשוט לא הפסיק לצלוף מכל מקום ולשמור את ישראל ביתרון עד שאבנר דרור סגר עניין בדקה האחרונה עם נקודות מאסיסט של מנצ'ל. ישראל מנצחת גם את צרפת והיא במאזן מושלם באליפות אירופה.

קלעו לישראל: רון ציפר 31, אופק גול 15 (8 אסיסטים), יובל לוין 13 (8 ריבאונדים), נבו זומרפלד 10, יואב ברמן 6, אבנר דרור 4, עידו מנצ'ל 4, אנתון עגייב 4, בן ממן 2. אריאל אייזיק, אדם שרבקוב וניב למפרט שיחקו ולא קלעו.

במשחקים נוספים היום באליפות ניצחון לליטא על אסטניה 66:79 וניצחון ליוון על פורטוגל 63:70.