ניצחון נוסף לנבחרת ישראל על גאורגיה

רבע שלישי גדול של נבחרת ישראל הפך פיגור ליתרון דו ספרתי ובסופו של דבר לניצחון של נבחרת ישראל על גאורגיה 68:81, ניצחון שני ביומיים. ישראל כבר במאזן 0-3 במשחקי ההכנה, היא תנחת מחר בארץ ותתמודד מול נבחרת רומניה בהיכל קבוצת שלמה בשני משחקים – בשלישי ובחמישי השבוע.

מאמן הנבחרת גיא גודס אמר בסיום המשחק: "מחצית שניה טובה שלנו, זה דבר חשוב כשאתה מגיע מרוכז למשחק יום אחד אחרי ניצחון. חצי ראשון היינו פחות מרוכזים ופחות חדים אבל אני חושב שהחבר'ה נענו לאתגר, עצרנו אותם על 27 נקודות במחצית השניה וקלענו 47, זו היתה הזדמנות מבחינתנו לתת לרומן ולג'ייק לנוח ולראות גם את זלמנסון יותר דקות וגם את גבי וג'ון די. אלו משחקי מבחן וכל אחד צריך לקבל דקות כדי להראות לנו שאנחנו לא מפספסים משהו בדרך. אלו היו שני משחקים טובים, יש לנו עוד הרבה מה לשפר והכי חשוב להישאר בריאים".

הנבחרת פיגרה לאורך כל המחצית הראשונה וירדה במינוס 34:41 בסיומה כאשר נקודת האור היה גבי צ'צ'אשווילי שקלע נקודות בכורה בנבחרת וסיים עם 6 נקודות.

הרבע השלישי היה המוצלח של ישראל הערב, היא ניצחה אותו 14-28 וקלעה באחוזים גבוהים מאוד לשלוש כשפניני, זוסמן, מקל ובלאט צולפים מרחוק. את הרבע ישראל סיימה עם שלשה ממחצית המגרש של ים מדר שקבע 55:62 לנבחרת שלנו. ברבע האחרון גל מקל עם שלשה ונקודות שהעלו ל-57:70 שלח את גאורגיה לפסק זמן 4 דקות לסיום, תומר גינת הבטיח את הניצחון לאחר מכן,

קלעו לישראל: פניני 12, גינת 10 (10 ריב'), מדר 10, דיברתולומיאו 9, צ'אצ'אשוילי 8 (3 חס'), זלמנסון 8, זוסמן 7, מקל 7, בלאט 6, סורקין 2, נמרוד לוי 2.

הרבו לגאורגיה: ממוקלאשווילי 16, שרמאדיני 15.