נקבעה סדרת הגמר, הפועל כפ"ס תפגוש את מכבי רעננה

הפועל כפ"ס הצטרפה אמש למכבי רעננה בגמר הפלייאוף בליגה הלאומית לנשים, אחרי שניצחה בבית את הפועל מג'דל כרום 54:71 אחרי שהובילה כמעט כל המשחק ביתרון דו ספרתי. מג'דל כרום שהודחה אשתקד בשלב רבע גמר הפלייאוף (מול אותה כפ"ס) מסיימת את העונה הנוכחית בחצי הגמר ועם הרבה מחמאות.

מאת: לילך וייס-רוזנברג

הפועל כפ"ס – הפועל מג'דל כרום 54:71

שתי הקבוצות לא קלעו יותר מדי בפתיחת המשחק, כשהרבע נשאר ברובו על סקור נמוך ויתרון קל לאורחת בשחור. שלשה של גלי קונטס העלתה את כפ"ס ליתרון ראשון (8:11), ומרגע זה עד לסיום היתרון לא עבר יותר צד. שלשה נוספת של דרור מייברג הגדילה את היתרון של כפ"ס, לפני שסל ועבירה של נור כיוף חתמו את הרבע הראשון ב-13:16 ירוק.

הרבע השני נפתח עם קצת חילופי סלים שהשאירו את כפ"ס ביתרון קל. לקראת אמצע הרבה מג'דל נתקעה עם סדרת החטאות מחוץ לקשת, כשבצד השני שיר תירוש שכן קלעה מבחוץ (פעמיים) העלתה את המארחת לראשונה ליתרון דו ספרתי 17:28. מג'דל הצליחה לצמצם זמנית למינוס 7, שלשה נוספת של תירוש הקפיצה ל-12 כשכיוף ענתה לה מיד בצד השני. 24:33 על הלוח בירידה להפסקה.

הרבע השלישי נפתח בשליטה של כפ"ס, ששמרה חזק מצד אחד וקלעה בקלות בצבע בצד השני (כשמג'דל לא מצליחה לעצור את מיכל אפשטיין) ופתאום הפער קפץ ל-16. האורחת ירדה לפסק זמן וחזרה ממנו עם שלשות של שדא כנעאן ועלית כהן, אבל בכל פעם שנראה היה שהיא מתקרב לקאמבק הגיעה איזה שלשת קלאץ' של מייברג או תירוש בצד השני ששוב הגדילו את הפער. הרבע השלישי הסתיים ב-41:53 כפ"ס.

מג'דל המשיכה לרדוף ולרדוף אחרי כפ"ס גם ברבע האחרון, אבל למרות נקודות בצבע של רואן חמדאן לא הצליחה לייצר מומנטום שיעזור לה להוריד את ההפרש בצורה משמעותית והכי קרוב שהיא הגיעה היה מינוס 9. שתי שלשות של מייברג הקפיצו את הפער ל-15 קצת יותר מדקה לסיום, ולמעשה סגרו את הסיפור. בסיום המשחק 54:71 לכפ"ס שכאמור משלימה 2-1 בסדרה ומעפילה לגמר הפלייאוף על האליפות מול מכבי רעננה.

קלעו לכפ"ס: שיר תירוש 24 (5 שלשות), מיכל אפשטיין 18, דרור מייברג 15 (5 שלשות), גלי קונטס וליעד אורבך 5, קרן נחמה ועמית מלכה 2 כ"א.

קלעו למג'דל כרום: רואן חמדאן 19, נור כיוף 14, שדא כנעאן 9, עלית כהן 8, ג'ואן מוחמד ואסיל בדרהאן 2 כ"א.