סיבוב ב' בגביע: ראשל"צ בקרב מול הפועל ת"א, נהריה מול נס ציונה

ערב גדוש במשחקים מחכה לנו הערב במסגרת הסיבוב השני בגביע המדינה לנוער. במוקד מפגש מעניין בין שתי קבוצות צמרת בליגת העל, מחזיקת הגביע תחל במסע להגנת התואר מול האחות הקטנה של זאת שהפסידה לה בגמר, ויש לנו לא מעט קבוצות לאומית שינסו להפתיע קבוצות מליגת העל. בכל מקרה, סינדרלה אחת כבר יש לנו.

מאת: לילך וייס
צילום: ליטל חן

לא פחות מ-13 משחקים מחכים לנו הערב בסיבוב השני של גביע המדינה לנוער. הסיבוב בעצם יצא לדרך כבר שלשום עם הסינדרלה התורנית – הפועל חיפה צביקה מהלאומית שהדיחה את גליל עליון מליגת העל. גם אתמול היה לנו משחק מוקדם בו הפועל גלבוע גליל ניצחה בחוץ את הפועל אילת. ועכשיו למה שמחכה לנו הערב.

במוקד המשחקים מפגש מעניין בין שתי קבוצות מצמרת המחוז הדרומי בליגת העל – מכבי ראשל"צ והפועל ת"א. השתיים נפגשו לפני שבועיים במסגרת הליגה, שם הכתומים יצאו עם הניצחון. 3 משחקים נוספים יפגישו קבוצות מליגת העל – אליצור יבנה ברק תארח את עוצמה מודיעין, מכבי חיפה תצא לנתניה למפגש נוסף עם המארחת אותו הביסה בתחילת העונה במסגרת הליגה, ונהריה ונס ציונה יפגשו למשחק חוצה מחוזות.

מחזיקת הגביע מהעונה שעברה הפועל עמק חפר תפתח את המסע להגנה על התואר כשתתארח אצל מכבי עופר ראשל"צ. קבוצת הלאומית של עמק חפר, שהפתיעה בסיבוב הראשון והדיחה את רחובות מליגת העל, תנסה לעשות זאת שוב כשתארח את עירוני רעננה.

קבוצות נוספות מהלאומית שינסו להפתיע ולהעפיל לשלב הבא על חשבון ליגת העל הן: מכבי חיפה צעירים, שתארח את מוליכת המחוז הדרומי בליגת העל מכבי טדי ת"א; הפועל קרית טבעון שתארח את הפועל עמק יזרעאל; מכבי ת"א שתפגוש את הפועל כפ"ס; הפועל ר"ג \ גבעתיים שתשחק מול מכבי עמיחי חדרה; מכבי אהרון ר"ג שתארח את הפועל ברנר, שבעצמה הייתה סינדרה מהלאומית לפני כמה שנים; הפועל גלבוע צעירים שתשחק מול הפועל עזרא ירושלים;  וא.ס. אשקלון שתארח את א.ס. רמה"ש; העולה האחרונה לסיבוב הבא תיקבע במשחק השלמה בשבוע הבא, כשעירוני יורם קרית אונו תארח את בני הרצליה.