סיכום המחזור השני: דרבי בקצב גבוה בכפר סבא, ניצחון לרחובות על אשקלון

מחזור שני בארצית: דרבי כפר-סבאי שהסתיים בניצחון של קבוצת הבת, ונצחונות חוץ לצפת ולשומרון בצפון. במחוז הדרומי: רחובות עם ניצחון ביתי על אשקלון, יבנה גברה בחוץ על פתח תקווה.

מאת: אלירן כהן
צילום: מאיר פריילכמן

אתמול (ראשון) התקיימו עשרה משחקים במסגרת המחזור השני בליגה הארצית. המחזור יושלם מחר (שלישי) כשבית״ר כפר יונה תארח את גלבוע ברוש.

התוצאה המעניינת של המחזור נרשמה כבר במפגש מקדים שנערך במוצאי שבת בכפר סבא – כשקבוצת הבת של המועדון, הפועל כפר סבא / כוכב יאיר גברה על הפועל כפר סבא שלום, 72:79 במשחק צמוד ומסקרן כמעט עד סופו. דוד סבטייב (17 נק׳) הוביל את המנצחים.

שלוש קבוצות עלו אמש למאזן 0-2: הפועל מגידו, העולה החדשה מליגה א׳, חזרה ל״מבצר״ שם אירחה את היורדת מהלאומית הפועל עכו וגברה עליה 73:87. מכבי חדרה השיגה ניצחון שני אף היא כשניצחה בביתה את עירוני מכבי כרמיאל 66:85 (18 נק׳ לעמרי וורטיצקי), וגם הפועל צפת השיגה ניצחון נאה – כשאתרחה במוצקין וגברה על הקבוצה המקומית 59:76 עם 20 נק׳ של רועי נברו ואנדריי קוליש.

עוד אמש בצפון: אליצור שומרון גברה בחוץ על הפועל עמק חפר 65:85. המחזור יושלם, כאמור, מחר (שלישי) כשבית״ר כפר יונה תארח את גלבוע / ברוש.

במחוז הדרומי נערך מחזור מלא, כשהפועל לוד, הקבוצה ה- 13, זכתה לשבוע הפוגה. אליצור יבנה יצאה למשחק חוץ בפ״ת שם גברה על מכבי אליצור המקומית 76:89. אליצור נחל שורק התארחה בחבל איילות וחזרה מהדרום הרחוק עם ניצחון נאה משלה – 88:108 (26 נק׳ לעדן דווידסקו).

שני משחקים הוכרעו בתום דרמה גדולה. בקריית אונו גברה הקבוצה המקומית על אליצור רמלה 78:84. בגבעתיים השיגה כפר קאסם את נצחונה השני העונה, כשהצליחה להדוף קאמבק של אליצור פ״ת / גבעתיים המקומית וגברה 77:83 (24 נק׳ לאבי אליהו).

כמו כפר קאסם ונחל שורק, שמחזיקות במאזן 0:2 גם מכבי רחובות ומכבי אשדוד צבר שמרו על מאזן נקי מהפסדים. רחובות גברה בביתה על א.ס. אשקלון 66:77 (14 נק׳ לעידן רגו׳אן) ומכבי אשדוד צבר גברה בחוץ על מכבי שהם 60:78.