ענבר: "אולם עוין, חוויה מורכבת"; סואץ-קרני: "מלחמת עולם ביום רביעי"

 

מאמן נבחרת הנשים, עדן ענבר, אמר בסיום משחק ההפסד לטורקיה: "אני חושב שזו היתה בשבילנו חוויה מורכבת, אולם עוין. אני חושב שהבנות נתנו 40 דקות של מלחמה, שמרו על תכנית המשחק שבאנו איתה, ידענו שאנחנו לא יכולים למנוע הכל, הימרנו על קליעה מבחוץ וקבוצה של 30 אחוז משלוש קלעה 60 אחוז. חבל לי שבסוף ההפרש, במקום לרדת ל-9-7 עלה לאזור ה-20. שיחקנו מול קבוצה באמת באמת טובה. אני גאה במאמץ שעשינו, ביום רביעי זה המשחק האמיתי שלנו".

דורון: "פעם היינו מפסידים לנבחרת כזאת 50 הפרש"

שי דורון: "היה משחק קשה כמו שחשבנו, הם קלעו באחוזים שלא ציפינו שהם יקלעו. אנחנו צריכות לצאת מעודדות שאנחנו יכולות לתת פייט לנבחרת כזו, בעבר היינו מפסידים לנבחרת כזו 50 הפרש. המשחק הבא יהיה מעניין, יהיה הרבה יותר קשה לשחק מולנו. אני מקווה שאני אשחק טוב יותר ואעזור לנבחרת יותר".אלישיה קלארק: "היה בסדר וחבל שלא ניצחנו. נלחמנו עד הסוף ואנחנו גאים בזה כקבוצה. זה לא היה קל, טורקיה קבוצה מנוסה מאד עם קהל גדול וזה כיף לשחק מול דבר כזה אבל ידענו שזה יהיה קשה מאד. הפוקוס כרגע הוא על המשחק מול רומניה ביום רביעי ונתחיל להתכונן מיד".

סואץ-קרני: "זה טוב שאנחנו מאוכזבות"

ליעד סואץ קרני: "מצד אחד זה טוב שאנחנו מאוכזבות, זה כבר אומר משהו. האמנו שאנחנו יכולות לנצח. פתחנו טוב והחצי הראשון היה טוב אבל בסופו של דבר במחצית השניה פתחנו לא טוב. ידענו שהרבע השלישי זה הרבע שלהם והם עשו את זה שוב. יכולנו לעשות את הדברים טוב יותר אבל עם אחוזי קליעה כמו שהיה להם היום קשה לנצח. רומניה ביום רביעי זה מלחמת עולם ואנחנו כבר חושבות על המשחק הזה".