צפו בתומר גינת: "זו חוויה שונה ומאתגרת, נגיע הכי מוכנים שאפשר"

צפו: רגע לפני צמד המשחקים מול ספרד ופולין במסגרת מוקדמות יורובאסקט 2022, התיישבנו לדבר עם תומר גינת שהצטרף לנבחרת ישר מצרפת, שם הוא משחק העונה בקבוצה פאריס לבלואה. "מוזר לעשות את המסע לבד ולפגוש את הנבחרת פה במלון בולנסיה. זו חוויה שונה אבל מאתגרת, אני תמיד שמח להגיע לנבחרת. כיף גדול לבוא ולפגוש את כל החברים. יש לנו משימה מעניינת וכיף להיות חלק מזה".

"יש המון עומס, אנחנו משחקים הרבה משחקים", אומר תומר על העונה שלו בצרפת. "אנחנו משחקים גם ביורוקאפ אז זה יוצא שני משחקים בשבוע, נסיעות וטיסות. אבל זה מאתגר וזה כיף להיות חלק ממועדון ששואף גבוה. אני מקווה שהליגה בצרפת תחזור לפעילות מלאה ונצליח לסיים את העונה הזו בריאים ושלמים".

איך אתה רואה את המשימה של הנבחרת מול ספרד ופולין?

"ספרד זו נבחרת מצוינת גם בסגל הנוכחי, יש לנו משימה קשה ואנחנו מאוד רוצים לעשות את העבודה ולנצח את המשחקים פה. זה חלון מוזר במתכונת של בועה, להיות במלון 8 ימים זה מאתגר אבל כל הנבחרות חוות את זה. אנחנו קבוצה מגובשת שבאנו להתאמן ביחד, יש לנו נסיון מחלונות קודמים, נעשה את העבודה הכי טוב שאנחנו יכולים ונגיע הכי מוכנים שאפשר. אנחנו משחקים בלי התמיכה של הקהל שהיתה אמורה להיות לנו וזה אתגר לא פשוט, אני בטוח שעודד והצוות יכינו אותנו הכי טוב ואני מאמין שנעמוד בזה".