הערב ב-20.30, נבחרת ישראל מול נבחרת ספרד

עם מאזן של 2-0 מחלון נובמבר, בו ניצחה את פולין בחוץ ואת רומניה בבית, תעלה הערב נבחרת ישראל למשחק השלישי שלה במוקדמות אליפות אירופה והיא פוגשת את ספרד אלופת העולם. המשחק הזה היה אמור להתקיים בת"א, אבל המגיפה העולמית שינתה הכל והמשחק יתקיים בולנסיה ללא קהל. שידור ישיר החל מהשעה 20.00 בערוץ הספורט.

הספרדים ישחקו אומנם בלי שחקני ה-NBA שלהם וגם ללא שחקני היורוליג, אבל עדיין מדובר ב-12 שחקנים שמשחקים בליגה הטובה באירופה ואותם מאמן סרג'יו סקריולו אולי מאמן הנבחרות המצליח מאז ומעולם. סקריולו זכה בקריירה שלו בשלוש אליפויות אירופה, שתי מדליות אולימפיות ובקיץ 19 הוביל את ספרד לזכייה היסטורית בגביע העולם בסין.

גם לנבחרת ישראל חסרים לא מעט שחקנים, דני אבדיה, איתי שגב ושחקני מכבי ת"א, אבל עדיין מדובר בסגל טוב ואיכותי. ים מדר שלבש את המדים הלאומיים בפעם הראשונה בפברואר, צפוי הפעם לקבל דקות משחק, אחרי שנבחר במקום ה-47 בדראפט האחרון ובכורה לאומית תהיה לרומן סורקין. גיא פניני ירשום הערב הופעה 156 בלבן של ישראל ויעלה למקום השביעי בכל הזמנים יחד עם נדב הנפלד.

המאזן בין ספרד לישראל הוא 4-23 לספרדים. הניצחון האחרון של ישראל היה באליפות אירופה 2005 בספרד. ישראל ניצחה על אדמת ספרד את הנבחרת המקומית פעמיים, בשתי הפעמים היה בסגל מוטי דניאל, היום מנהל הנבחרת.