שמינית גמר גביע האיגוד: סינדרלה אחת ולא מעט דרמות

נצר סרני מליגה א׳ הפתיעה את שומרון, מצמרת המחוז הצפוני של הליגה הארצית. יפו הצופים גברה בחוץ על גבעת שמואל, ודרמות היו גם בקרבות על טהרת הליגה הארצית, כשאשקלון גברה על יבנה וכפר סבא שלום על חדרה.

מאת: אלירן כהן
צילום: הפועל אריק נצר סירני

שישה משחקים נערכו אמש (ראשון) במסגרת משחקי שלב שמינית גמר גביע האיגוד לגברים, והביאו עימם תוצאות מסקרנות ולא מעט הפתעות. התוצאה המפתיעה של הערב הגיעה מהאולם בנצר סרני, שם גברה הקבוצה המקומית על אליצור שומרון – מצמרת המחוז הצפוני של הליגה הארצית, 90:98, והעפילה לשלב רבע הגמר. שלומי שקד (22 נק׳) ותמיר שניצקי (19 נק׳) הוליכו את המנצחים. קבוצה נוספת מליגה א׳ שתשחק בשלב רבע הגמר היא הפועל יפו הצופים, שגברה בחוץ על אליצור גבעת שמואל 78:85.

שלושה משחקים על טהרת הליגה הארצית סיפקו לנו ים של דרמות. א.ס. אשקלון אירחה את אליצור יבנה, ובתום משחק צמוד ודרמה גדולה בסיום גברה 85:86 והמשיכה במסע הגביע שלה אל עבר רבע הגמר. רון ציפר (23 נק׳) ובן עברי (21 נק׳) בלטו בשורות המנצחת. במחוז המקביל – הפועל כפר סבא שלום גברה בביתה על מכבי חדרה 83:85 והפועל מגידו ניצחה את הפועל עכו 69:74.

מ.ס. צפת, גם היא מהליגה הארצית, התארחה בביתה של הפועל נוף הגליל וחזרה הביתה עם ניצחון וכרטיס לרבע הגמר. רועי נברו (15 נק׳) ודביר אוחנה (12 נק׳) בלטו.

מחר (שלישי) יושלמו משחקי שלב שמינית הגמר, כשעירוני ״שיקו״ קרית אונו תארח את אליצור רמלה, והפועל מבועים / מרחבים תארח את באר טוביה – משחק שיבטיח לנו נציגה שלישית מהליגה הרביעית בשלב רבע גמר הגביע.