שמיר בעתודה, אברהמי בנוער, גוט בקדטים

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל קיבלה את החלטותיה בנוגע למאמני הנבחרות הצעירות לשנה הקרובה וההצעה תעבור בהמשך לאישור הנהלת האיגוד. דן שמיר מאמנה החדש של הפועל חולון, ימשיך לאמן את נבחרת העתודה שמיר אימן את הנבחרת בקיץ האחרון וסיים איתה במקום העשירי באליפות אירופה באיטליה. עוזרו של שמיר ימשיך להיות עופר רון.
את נבחרת הנוער ימשיך לאמן שרון אברהמי, היום מאמנה של הפועל ת"א. אברהמי עלה בשנתיים האחרונות דרג פעם עם נבחרת הקדטים ופעם עם נבחרת הנוער ובקיץ הקרוב תהיה לו הזדמנות לאמן בפעם הראשונה בדרג א'. עוזרו של אברהמי ימשיך להיות יואב שמיר.
את נבחרת הקדטים יאמן דניאל גוט, היום מאמן באקדמיה של איגוד הכדורסל במכון וינגייט. גוט ינסה לחזור עם נבחרת הקדטים לדרג א', אחרי שזו ירדה בקיץ האחרון בליטא. גוט שהצליח מאוד בשנים האחרונות בענף 3X3 ברמה הבינלאומית עם נבחרות צעירות ובוגרות, ירכז גם את תחום הטרום קדטים שמטרתו לגייס שחקנים צעירים לנבחרת. החל מחודש ינואר יעבדו ששה מרכזי טרום קדטים ברחבי הארץ כשגוט מרכז אותם ויחד עם המנהל המקצועי של האיגוד פיני גרשון הם יבנו את נבחרת הקדטים הבאה.
כל הנבחרות הצעירות יתחילו לעבוד כבר בחודש ינואר במטרה כדי לאפשר למאמנים לראות מספר גדול ככל הניתן של שחקנים צעירים ולקדם אותם לקראת המשימות המחכות לנבחרות בקיץ.
ב-25 בחודש תצא נבחרת ישראל U19 לטורניר גדול בבלגיה. מדובר בנבחרת שתורכב מבוגרי נבחרת הנוער וכאלו שסיימו שנה ראשונה בנבחרת הקדטים ואמורים להמשיך בה שנה שנייה בקיץ הקרוב. את הנבחרת יאמן ליאור ליובין עוזר מאמן נבחרת ישראל הבוגרת ועוזרו יהיה יואב שמיר. בקרוב יתחיל סגל של כ-20 שחקנים באימונים כדי לקבוע מי יהיו ה-12 שיצאו לטורניר החשוב.