קריעת שמונה: הפועל חיפה מושלמת אחרי המחזור ה-8 בארצית

 

אצל מוליכת הצפון, הפועל חיפה, סופרים ניצחון שמיני העונה, ומאזן נהדר ומושלם של 8 נצחונות ב-8 משחקים. החיפאים לא התקשו מול קרית מוצקין וניצחו בחוץ 57-78. בדרום חזרה מכבי בת ים לנצח, ורשמה ניצחון 7 העונה, בית על חבל איילות 67-75.

צפון

החבורה של שקד שוהם ממשיכה לגלות עליונות ודומיננטיות, והפעם לא התקשתה בחוץ מול השכנה קרית מוצקין, 57-78. בשבוע ייערך משחק העונה בצפון כאשר חיפה תארח את בית"ר כפר יונה של דן ג'י, לה הפסד אחד בלבד העונה. שקד שוהם, מאמן חיפה: "משחק שהתנהל באווירה מעולה מול אולם כמעט מלא לחלוטין, כאשר 100 אוהדים חיפאים עושים שמח ומעודדים אותנו ללא הרף. משחק הגנתי מצוין של החבר'ה הביא לנו את הניצחון. ברבע הראשון החזקנו אותם על 6 נקודות, וברבע השלישי על 9, וזה מה שעשה את ההבדל. כפר יונה בשבוע הבא? השנה משחק עונה יש רק בגמר הפלייאוף, כל השאר זה אולי משחקים על המיקום. מה שבטוח, יהיה משחק טוב וחם בין שתי קבוצות טובות".

בשאר המשחקים כפר יונה התאוששה מההפסד הראשון שלה העונה בצפת בשבוע שעבר וגברה בקלות על חוף השרון החלשה 58-94. מאמן כפר יונה, דן ג'י: "ניסינו להכתיב קצב מהיר עם הרבה פוזישנים. חוף השרון עמדו יפה מחצית אחת, אבל לאחר מכן ברחנו והשתחררנו. הפועל חיפה? יהיה שמח בשבוע הבא, אנחנו משחקים נגדם פעמיים – בליגה מתאחרים אצלם, ושלושה ימים אחרי מארחים אותם אצלנו בגביע. כרגע הם נראים מעל כולם". עמק יזרעאל של עודד הנדלר, גם היא לא אמרה עדיין את המילה האחרונה בצמרת, ורשמה ניצחון שישי העונה, בבית על הפועל נשר 56-88 (הירבו לקלוע לעמק: עופר דיגמל 22, גל וינטה 19, יבגני ליוטרין 12. לנשר: גיא יוסיפוביץ' 16 ניב שניידמן 10). התוצאה המפתיעה של המחזור הגיעה מחדרה שם ניצחה מכבי המקומית את מ.ס. צפת 69-73. הפועל עכו, עם ניצחון 5 העונה, גברה בחוץ על לב השרון 71-76. אליצור כוכב יאיר, גם היא עם ניצחון 5 העונה, גברה על אקדמיית וינגייט 52-73.

דרום

המוליכה מכבי בת ים התאוששה מההפסד הראשון שלה העונה בשבוע שעבר מול קרית אונו, וגברה על חבל איילות 67-75. בשבוע הבא מחכה לדרור בריגר וחניכיו משוכה לא פשוטה בדמות משחק חוץ מול הפועל לוד החזקה שרשמה אמש ניצחון 5 העונה, 59-79 בחוץ על גבעת שמואל. מאמן בת ים, דרור בריגר: "היה משחק פיזי, אנחנו קצת לא חדים וטיפה פצועים, אבל דרך ההגנה הצלחנו לנצח. איילות קבוצה טובה ומאומנת שלא מוותרת, ואני בטוח שהם יהיו בחלק העליון בסוף העונה".

בשאר המשחקים  מכבי רחובות בהנהגתו של אבנר יאור סגרה ניצחון 6 העונה, 61-77, במעלה אדומים. קרית אונו של ניר מטלון, שהדהימה את בת ים בשבוע שעבר, עוד לא נחתה וחטפה מראש בשוהם, 67-93. מכבי פ"ת גברה על תל כביר 66-94. המשחק בין אליצור רמלה לבאר טוביה יתקיים מחר בערב (19:30).