המחזור ה-20 בליגת העל לנשים: מכבי ר"ג תארח את מכבי אשדוד

משחקי המחזור ה-20 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יערכו הערב (חמישי, שעה ראשית 19:00) ובמסגרתם ישוחקו משחקים מעניינים בבית העליון ובבית התחתון. מכבי עירוני רמת גן, מחזיקת גביע המדינה לנשים בכדורסל, שניצחה על חודה של נקודה 70:71 את אליצור לייקה חולון, תארח את מכבי בן בנות אשדוד שניצחה את בנות הרצליה 77:82.

צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים

במשחקים נוספים בבית העליון:

מכבי הפניקס חיפה – בנות הרצליה; אליצור נווה דוד רמלה – אליצור לייקה חולון.

בבית התחתון: א.ס רמת השרון – מכבי רעננה; הפועל בני פ"ת – הפועל ראשל"צ.

בית עליון:

מכבי עירוני רמת גן – מכבי בן בנות אשדוד (שידור ישיר חמש פלוס 19:00)

שתי הקבוצות פתחו את משחקי הבית העליון עם ניצחונות ועם הצהרת כוונות לבאות. רמת גן חזקה ויעילה עם קיילה הילסמן, אלכס הארדן, שקוואנדיה וולאס, טל לב, עדן רוטברג ותמר בר גל.

אשדוד חזקה ובטוחה עם : אלכסיס פיטרסון, קאדיג'ה קייב, דניאל אדאמס, יערה יצחקי, נועה זליבנסקי ומאיי דיין. המאזן בליגה הסדירה בין הקבוצות עומד על 1:1.

מכבי הפניקס חיפה – בנות הרצליה

שתי הקבוצות פתחו את משחקי הבית העליון עם הפסדים והמאזן ביניהן בליגה הסדירה עומד על 1:1. מה שבטוח – יהיה משחק מרתק כמו כל מפגש שהיה עד כה בין הקבוצות.

אליצור נווה דוד רמלה – אליצור לייקה חולון

לרמלה עדיפות ברורה בשל העובדה שפתחה את משחקיה בבית העליון עם ניצחון ולאור זאת שניצחה את חולון עד כה פעמיים במסגרת הליגה הסדירה. למרות זאת, העדרותה של טיפאני מיטשל (פציעה) מטרידה ומעניין כיצד זה ישפיע על מאזן הכוחות בין הקבוצות.

בבית התחתון:

א.ס רמת השרון – מכבי רעננה

משחק תחתית מותח בין שתי קבוצות שהמאזן ביניהן עד כה עומד על 1:1. למרות זאת לרמת השרון עדיפות בעמדות הזרות.

הפועל בני פ"ת – הפועל ראשל"צ

הפועל ראשל"צ פתחה את משחקי הבית התחתון עם ניצחון על מכבי רעננה ונמצאת בעמדת טובה יותר מול הפועל בני פ"ת, בעיקר כשבשורותיה סגל רענן וצעיר הכולל את : צ'לסי נלסון הנהדרת, גילי אייזנר, איישה סאתרלנד, עדן ציפל וסידני וויז. יחד עם זאת פתח תקווה עדיין לא אמרה את המילה האחרונה והיא ניצחה פעמיים את ראשון לציון בליגה הסדירה.