חצי גמר הפלייאוף בארצית: נצחונות לנתניה, מוצקין, בת ים ויבנה

 

שלב הפלייאוף בליגה הארצית נפתח אמש, ולא נרשמו הפתעות כאשר ב-4 המשחקים שהתקיימו ניצחו כל הקבוצו  המארחות, עלו ליתרון של 0-1 בסדרה וינסו לסגור עניין במשחק השני שיתקיים במוצאי שבת.

 

במחוז הצפוני גברה המדורגת ראשונה בסיום העונה הסדירה, אליצור נתניה, על הפועל עמק חפר 60-77. נתניה לא התקשתה יותר מדי, והיתרון האיכותי של אסף דותן וחבורתו בא לידי ביטוי החל משריקת הפתיחה. אלירן גואטה הוותיק סיים עם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-10 ריבאונדים. אופק בוגנובסקי תרם גם הוא 15 נקודות לנתניה. בעמק חפר בלט הראל קרני עם 21 נקודות.

המשחק השני היה הרבה יותר צמוד, ובו המארחת קרית מוצקין גברה בסיום על הפועל עכו 77-79.

במחוז הדרומי גברה המדורגת ראשונה מכבי בת ים על מכבי שוהם 66-74. החצי הראשון היה צמוד והסתיים ביתרון של 3 נקודות בלבד למארחים. בחצי השני הצליחה בת ים לפםתוח פער קטן שנשמר עד הסיום, והביא לה את הניצחון במשחק הראשון בסדרה. בבת ים בלט אלכס וינוקור עם 15 נקודות. בשוהם הצטיין רז אלבז עם 20 נקודות.

במשחק השני ניצחה אליצור יבנה את מכבי מעלה אדומים 56-79. המשחק הוכרע כבר במחצית הראשונה, כאשר יבנה בורחת לאורחים ומסיימת את המחצית ביתרון של 19 נקודות, 28-47. יובל רחמילביץ' בלט ביבנה עם 24 נקודות. יוחאי צוקרמן קלע 11 למעלה אדומים.