ליגה לאומית, מחזור 7: ניצחון להרצליה על יבנה; העפילה למקום הראשון יחד עם עפולה

משחקי המחזור ה-7 בליגה הלאומית התקיימו הערב, ובני הרצליה השיגה את נצחונה השישי העונה והתייצבה במקום הראשון. האחרונה רמה"ש רשמה ניצחון ראשון העונה. 

 

מכבי הוד השרון – הפועל ר"ג גבעתיים 82-105

ניצחון רביעי ברצף למאמן נתי כהן שעולה למאזן חיובי ויכול לשאוב הרבה עידוד לקראת המשך העונה. שני הזרים של הוד השרון שוב בלטו וביחד עם 5 שלשות של עידו דוידי, הביתיים רשמו ניצחון משכנע נוסף.

עידו דוידי סיפק 22 נקודות עם 5 שלשות מ-7 נסיונות מחוץ לקשת. 32 נקודות של קווין קאפרס לא הספיקו לאורדונים.

הפועל גליל עליון – הפועל חיפה 96-94 (לאחר הארכה)

משחק ענק בכפר בלום בסיומו האורחים מחברים ניצחון נוסף אותו השיגו עם הרבה מאד אופי. הקבוצה של אבישי גורדון הופיעה עם זר אחד בלבד, אבל זה לא הפריע לה להוביל בפער דו מבטיח ברבע השלישי, אך קאמבק ענק של חיפה שלח את המשחק להארכה. בתוספת הזמן הקבוצה של אלעד חסין הייתה עדיפה מעט וג'ייסון סיגרס קבע 96-94 אחרי קליעת עונשין. ב-7 השניות שנותרו למארחים הם הלכו על שלשה של רועי הובר שהחטיא.

הובר סיפק 27 נקודות שלא הספיקו וגם חילק 8 אסיסטים. ראקים באקלס להט עם 35 נקודות עבור המנצחת.

הפועל חבל מודיעין – עירוני רעננה 94-72

ניצחון שני לעופר ברקוביץ' ושני ברצף לרעננה. האורחים היו עדיפים בכל פרמטר מהשנייה הראשונה, והצליחו לעלות ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם אותו לא שמטו עד לסיום. מנגד, חבל מודיעין נשארת עם ניצחון בודד במשחקי הבית ורושמת הפסד ליגה רביעי ברצף. גילברט בראון בלט מעל כולם ברעננה עם 25 נקודות. לארי אנדרסון הוסיף 17. במודיעין בלט דיאנדרה פארקס עם 19.

עירוני קרית אתא – אליצור איתו אשקלון 77-79

דרמת ענק בקריות נגמרה עם סל ניצחון של שגיב דוד 3 שניות לסיום, אחרי שאשקלון כבר הובילה ביתרון דו ספרתי. הקבוצה של רועי חגאי יורדת למאזן שלילי, לראשונה העונה, וסופרת הפסד רביעי ברצף. מנגד, אתא חוזרת לנצח ועושה זאת בצורה הכי מתוקה שיש. דניאל דנינו ומרכוס רלפורד קלעו 20 נקודות לאתא. אריזונה ריד מאשקלון סיים עם דאבל דאבל של 23 נקודות ו-12 ריבאונדים.

בני הרצליה – אליצור יבנה 72-77

יבנה סופגת הפסד כואב באולם היובל בתום משחק אדיר שלה. הקבוצה של שי סגלוביץ' התייצבה שוב עם זר אחד, אבל לא נפלה מהמקומיים שנעזרו ביכולת נהדרות של אייזיאה אייזנדורף בדקות האחרונות על מנת לשמור על מאזן ביתי מושלם. הרצליה מטפסת למקום הראשון בטבלה ומשאירה את יבנה עם שני הפסדים טיפה מאחור. אייזיאה אייזנדורף בלט בהרצליה עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים. בילי מקשפרד קלע 21 נקודות שלא הספיקו ליבנה.

מכבי קרית מוצקין – א.ס רמת השרון 86-76

אחרי שישה הפסדים, העולה החדשה משיגה היום את ניצחונה הראשון בליגה הלאומית בעונת 2019/20. הקבוצה של גיא קנטור הציגה משחק טוב, והפעם גם עמדה בלחץ ברגעי ההכרעה. לאורך רוב המשחק קיבלנו קרב צמוד בין הקבוצות, כאשר האורחים החזיקו ביתרון קטן ברוב הזמן. דוריאן פינסון הנהדר הוביל את המנצחת עם 31 נקודות, מנגד אמין סטיבנס סיפק 21 שלא הספיקו עבור הביתיים.

אליצור נתניה – הפועל עפולה 77-75

ערב ענק של לייסדריוס דאן (29 נקודות) העניק לקבוצה מבירת העמק ניצחון קשה ומותח באולם ישורון. עפולה ממשיכה במומנטום החיובי שלה ומתמקמת שנייה אחרי הרצליה עם אותו מאזן של 6 נצחונות והפסד בודד. דאן הוביל את קלעי עפולה עם 29 נקודות (4 מ-5 לשלוש). בן קרטר הוסיף 17 נקודות ו-9 ריבאונדים. בצד הנתנייתי, ברייס וושינגטון קלע 22.