גביע הליגה הלאומית: אשקלון, נתניה וחבל מודיעין העפילו לרבע הגמר

תמונת רבע גמר גביע הליגה הלאומית הושלמה היום עם ההעפלה של אליצור אשקלון, הפועל חבל מודיעין ואליצור נתניה אחרי ניצחונות בשלב שמינית הגמר.

מכבי רחובות – אליצור 'בריגה' נתניה 89:75

אליצור 'בריגה' נתניה השלימה הערב (מוצ"ש) ניצחון כפול על מכבי רחובות בתוך ארבעה ימים. הקבוצה של רובן נייברגר הופיעה ללא אל וואחיד אמינו שסובל מפציעה קטנה, אבל זה לא הפריע לה לשייט אל עבר רבע הגמר בדרך למפגש עם האורדונים. כבר בפתיחה היה ברור לאן נושבת הרוח – האורחים נראו טוב, בעוד ברחובות התקשו לייצר נקודות וסיימו את הרבע הראשון בפיגור 18:13. ברבע השני היהלומים כבר רקדו על המגרש ומהר מאד על ליתרון דו ספרתי – 51:32 במחצית. בחצי השני זה כבר היה במעמד צד אחד כשבנתניה שומרים על היתרון ומבטיחים ניצחון.

הרבו לרחובות: ג'וש פרוינד 16 נק', שי גואטה 13 נק', דרק וודס 10 נק', איתי גבע ויותם שמול 8 נק' כ"א.

הרבו לאליצור 'בריגה' נתניה: גס'טין רובינסון 19 נק', נדב סהר ואיתן בורג 16 נק' כ"א, בן שרף 15 נק'.

הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין – מכבי מעלה אדומים 101:105 (לאחר הארכה)

ניצחון ראשון העונה להפועל 'מגה אור' חבל מודיעין שעולה לרבע הגמר אחרי מותחן אדיר. החצי הראשון היה שקול – אחרי פתיחה טובה של הביתיים, האורחים חסרו למשחק בזכות מטווח שלשות בדרך ל-47:47 במחצית. גם בחצי השני אף קבוצה לא הצליחה לברוח ודקה וחצי לסיום הלוח הראה 86:86. שמואל מלכוב תפר שלשה חשובה, בעוד מנגד האורחים החטיאו מקו העונשין. 8 שניות לסיום הקבוצה של יהוא אורלנד לא הצליחה להוציא כדור חוץ, והפעם דוואן ג'ונסון דייק מהקו – 92:92 בדרך להארכה. דקה לסיום תוספת הזמן אביתר מור יוסף השווה בשלשה מהפינה – 99:99. אריאל דרעי החטיא מחצי מרחק, בעוד שוהם גת דייק ולאחר מכן השלים את העבודה עם קליעות מוצלחות מהקו.

הרבו להפועל 'מגה אור' חבל מודיעין: שוהם גת (7 אסיסטים) 21 נק', אפי טיומקין, שמואל מלכוב וניב בלול 18 נק' כ"א, דימיטריוס טרידוול 13 נק'.

הרבו למעלה אדומים: אדי אקיור (13/15 מהשדה) 32 נק', דוואן ג'ונסון 17 נק', שמחה הלפרט 12 נק', אריאל דרעי 11 נק'.

מכבי עירוני רעננה – אליצור LSports איתו אשקלון 83:75

בפעם השנייה השבוע הדרומים מנצחים את מכבי עירוני רעננה במטרווסט לאחר משחק צמוד. הקבוצה של אבי סוכר הסתדרה ללא שגיב דוד, והצליחה להתגבר על פתיחה פחות טובה. ג'ייסון סיגרס הוביל את קבוצתו ליתרון 18:24 בתום הרבע הראשון, ובמחצית הלוח הראה 30:38. אלא שלרבע השלישי האורחים עלו אחרת לגמרי בעיקר בזכות גל גילינסקי ודקראיי טאקר שקבעו 61:59 לאחר שלושה רבעים. ברבע האחרון המומנטום נמשך בדרך לניצחון חוץ נאה.

צילום: הראל שורצברג