לימור פלג: "כל העונה הזו היא כמו חלום, אני עדיין לא קולטת"

הפועל לב ירושלים חגגה את הזכיה בגביע המדינה מגדל, אחרי שעשתה היסטוריה וניצחה בגמר את אליצור רמלה, תוך כדי שהיא מנחילה לה את ההפסד הראשון שלה העונה בכל המסגרות.

"אין שמחה כזו, לעשות היסטוריה במועדון הזה, שהרבה לא האמינו ופקפקו בנו ולא חשבו שניקח את זה", אמרה מצטיינת המשחק שיר תירוש לאחר הזכייה, "שיחקנו עם הלב והנשמה והביחד שלנו, וואו איזה משחק. התמקדנו בהגנה לעצור את ג`ני סימס ועדן רוטברג, ריבאונד ההתקפה הרג אותנו במחצית הראשונה ושמנו על זה דגש, נלחמנו כל שנייה במגרש".

לימור פלג, מאמנת המחזיקת הגביע : "ההתפתחות וההתקדמות ששיר עשתה, מגיע לה כל הכבוד, היא תמיד הייתה שחקנית מדהיהה שרוצה לבוא ללמוד ולהשתפר והיא רוצה להיות חלק מהקבוצה, אני גאה בה". פירגנה לימור פלג מאמנה של לב ירושלים לתירוש. "אני עדיין לא קולטת את ההישג שעשינו, אמרתי לשחקניות במשחק הראשון העונה שזה תלוי בהן איך ההיסטוריה של העונה הראשונה של הקבוצה בליגה תיכתב. גביע זה שונה מהליגה, הליגה זו סדרה הטוב מחמישה משחקים. אנחנו כן קצרות יותר, מה שיעשה את ההבדל ניראה לי שאם נתאושש, ועוד בנות יוכלו לעלות לשחק אבל בגדול הכל אפשרי, גם אליפות. כל העונה הזו נראית לי חלום, זה שבכלל קיבלתי הזדמנות לאמן על הקווים בליגת העל, קיבלתי תמיכה מהצוות והניהול זה מכולם, כן יירבו".