מכבי ר"ג גברה על עירוני נהריה במסגרת המחזור הראשון בליגה הלאומית

עירוני 'גשם' נהריה פתחה את העונה עם הפסד ביתי 70:78 למכבי עירוני רמת גן, שהופיעה למשחק עם זר אחד (שון אוונס פצוע) אבל זה לא הפריע לה להציג יכולת נהדרת במשחק הראשון של העונה.

הקבוצה של יניב בורגר פתחה טוב את המשחק, וגם הצליחה להתגבר על קאמבק מקומי ברבע האחרון. קווין קייפרס היה נהדר עם שורה סטטיסטית מגוונת וסחב את קבוצתו לניצחון. מנגד, הצפוניים היו חסרים את עומר טל הפצוע וסבלו מאחוזי קליעה רעים מכל הטווחים.

האורחים הציגו אחוזי קליעה גבוהים בפתיחת המשחק בדרך ליתרון 17:11 אחרי שלשה של אלייז'ה הירש. דומינז ברנט הגיב בשלשה. שלשות של גיא רושקין וקווין קייפרס סגרו את הרבע הראשון ב-23:20 למכבי עירוני רמת גן. גם הרבע השני נפתח עם שתי שלשות ברצף והלוח הראה 29:21 לאורחים בדרך לפסק זמן. יוגב אוחיון הוביל קאמבק סגול, אלא שעד למחצית מכבי עירוני רמת גן שמרה על היתרון – 42:34.

המקומיים פתחו לא טוב את הרבע השלישי וראו את יריבתם עולה ל-46:34. עירוני 'גשם' נהריה עוד ניסתה לצמק, אבל מהר מאד הקבוצה של יניב בורגר ברחה שוב, והפעם ליתרון שיא – 62:46 לאחר הרבע השלישי. הרבע האחרון נפתח בריצת 2-10 של הסגולים, ובהמשך עומר פולג קיזז ל-72:68, 2 דקות וחצי לסיום. קווין קייפרס דאג בנקודה הזאת שקבוצתו תצא מעין שרה עם הניצחון.

הרבו לעירוני 'גשם' נהריה: דומינז ברנט (4/6 לשלוש) 20 נק', עומר פולג 13 נק', יוגב אוחיון (9 אסיסטים) ורומלוי ווייט 10 נק' כ"א.

הרבו למכבי עירוני רמת גן: קווין קייפרס (7 אסיסטים, 6 ריבאונדים) 20 נק', אלייז'ה הירש (4/4 לשתיים, 7 ריבאונדים) 15 נק', דניאל רוזנבאום 11 נק', בן אלטיט 10 נק', יואב ברמן 8 נק'.