המחזור ה-7 בארצית: הפסד ראשון העונה לשוהם בדרום, ניצחון לנתניה בקרב צמרת במעלות

במחוז הדרומי החבורה של עמיר עוזי עם הפסד בכורה מול יריבתה לצמרת, מכבי בת ים. בצפון רשמה אליצור נתניה ניצחון חוץ חשוב בקרב צמרת מול מעלות.

אחרי 6 נצחונות רצופים ופתיחת עונה נהדרת, מוליכת ממוז הדרום מכבי שוהם, אירחה את מכבי בת ים לקרב צמרת, ונוצחה 72-66. שתי הקבוצות מחזיקות כעת במאזן זהה של 6 נצחונות והפסד בודד. היה זה הפסד ראשון העונה לשוהם, שתנסה להתאושש בשבוע הבא במשחק חוץ מול הפועל לוד. המנצחת בת ים העפילה לראש הטבלה, ובשבוע הבא תארח את חבל מודיעין.

אליצור יבנה חזרה לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, בבית מול חבל איילות, 61-68. בשבוע הבא תצא יבנה למשחק חוץ מול מפתיעת העונה עד עכשיו, קרית אונו. אונו ניצחה את אליצור עירוני אשקלון החלשה, 77-91.

בשאר המשחקים חבל מודיעין גברה על באר טוביה 69-76, אליצור איתו אשקלון הפתיעה עם ניצחון שני העונה בבית על הפועל לוד 66-84, אליצור רמלה ניצחה את מעלה אדומים 57-65.

 

במחוז הצפוני ממשיכה אליצור נתניה להוליך את הטבלה עם מאזן של 7 נצחונות והפסד בודד, אחרי ניצחון חוץ במעלות (עופר דיגמל 23, אורן בן חמו 15), 77-85. במחזור הבא תארח נתניה את הפועל עכו לקרב צמרת נוסף.

הפועל עכו, שלמרות פתיחת עונה טובה, החליטה להחליף מאמן והחזירה את יוסי בוכניק במקומו של שי ברוך, גברה על לב השרון החלשה 59-87. האורחים ימשיכו לחפש ניצחון ראשון העונה לאחר שבמאזנם כבר 8 הפסדי ליגה.

בשאר המשחקים הפועל צפת הביסה את בית"ר כפר יונה 84-111, ונדמה שהאורחת שהייתה הפתעת העונה שעברה, לא מצליחה לשחזר את יכולתה מהעונה החולפת. מכבי חדרה הפתיעה וניצחה בחוץ את מכבי פ"ת מהצמרת, 62-70. עמק חפר גברה על ג'ת 74-77 והנחילה לאורחים הפסד שלישי העונה.