אחרי דרמה: נבחרת הקדטים נכנעה לגרמניה

נבחרת הקדטים חתמה את שלב הבתים עם הפסד דרמטי 59:56 לגרמניה שקבע מאזן של ניצחון מול שני הפסדים ומקום שלישי.

נבחרת הקדטים של ישראל סיימה היום (שני) את שלב הבתים באליפות אירופה עם הפסד כואב 59:56 לגרמניה. המשחק היה שקול לכל אורכו, אך לקראת הסיום גרמניה הצליחה לברוח וישראל לא הצליחה לכפות הארכה אחרי החטאה מהשלוש על הבאזר. בסיום שלב הבתים ישראל מדורגת שלישית ותמתין לראות מי היריבה שלה בשלב ההצלבה.

גבריאל ארטמנקו סיפק נקודות בצבע וקבע 5:8 לישראל לאחר 4 דקות. הגרמנים התקשו לייצר נקודות שלשה של אביאל מאמו העניקה לנבחרת יתרון 11:13 לאחר הרבע הראשון. גם ברבע השני שתי הנבחרות התקשו לייצר נקודות ו-4 דקות למחצית הלוח הראה 16:18 אחרי נקודות של אור פארן. גרמניה קלעה 4 נקודות בזמן שנותר, בעוד ישראל הוסיפה 2 נקודות משלה – 20:20 בירידה לחדרי ההלבשה. בדיוק כמו אתמול, גם הפעם יונתן קלר התעורר ברבע השלישי ועם תמיר גולד הלוח הראה 26:30 לישראל. ריבאונד ההתקפה השאיר את גרמניה במשחק ואף הפך את התוצאה – 43:37 לאחר שלושה רבעים. הרבע האחרון נפתח עם שתי שלשות ברצף של יפתח שלמון וזה 43:43. המשחק המשיך להיות שקול ו-4 דקות לסיום גרמניה הובילה 50:47. שון דאליד סיפק סל חשוב, אך ישראל פספסה שתי הזדמנויות קריטיות וגרמניה הענישה – 56:51, 40 שניות לסיום. יונתן קלר קלע סל חשוב וישראל קיבלה הזדמנות להשוות, אך קלר איבד. אלון ראכלין עוד קלע שלשה קשה ובהתקפה אחרונה הנבחרת שוב קיבלה הזדמנות להשוות אך השלשה של מתן סטרייט לא נכנסה.

קלעים: יונתן קלר (6 ריבאונדים) 15 נק', שון דאליד ויפתח שלמון 9 נק' כ"א, אביאל מאמו (10 ריבאונדים) 8 נק', אלון ראכלין 3 נק', גבריאל ארטמנקו, תמיר גולד, אור פארן וגיא חמו 2 נק' כ"א.