איגוד הכדורסל יארח את נבחרת הנשים 3X3 של אוקראינה

איגוד הכדורסל יארח למחנה אימונים, את נבחרת הנשים של אוקראינה 3X3 לקראת מוקדמות אליפות אירופה שיתקיימו בחודש יוני בת"א. בימים האחרונים נוצר קשר בין איגוד הכדורסל לנשיא ההתאחדות האוקראינית ברודסקי מיכאלנקו, בו הוא מבקש לקיים את המחנה בארץ ואיגוד הכדורסל, במכתב של היו"ר עמירם הלוי, נענה בחיוב ויארח את הנבחרת האוקראינית על חשבונו.

בחודשים מאי-יוני יתקיימו בארץ, בולודרום בצפון ת"א שלושה טורנירים ברצף, במרכזו של המבנה הענק והמפואר בהדר יוסף, ייבנה מגרש 3X3 תקני עם כל הציוד הנלווה וכן מגרש אימונים צמוד לו.

הטורניר הראשון הוא במסגרת ליגת women's series העולמי ויערך ב28-29.5 – במהלך כל הקיץ הסבב העולמי של ליגת הנשים מתקיים ברחבי העולם כאשר הטורניר בתל אביב יהיה הראשון שפותח את עונת 2022.

הטורניר השני יהיה ליגת האומות U23 – מדובר בליגה של שחקני העתודה לעתיד ה-3X3 שמתחרים במסגרת בתים מכל העולם, כאשר הראשונה מכל בית עולה לגמר שיתקיים בסוף הקיץ בבוקרשט. בנוסף נבחרת U23 העפילה לאליפות העולם בזכות התוצאות של הקיץ הקודם. הטורניר בארץ יתקיים ב30.5-1.6 וגם הוא יהיה יריית הפתיחה לליגה זו לקיץ 2022.

הטורניר השלישי והראשי יהיה מוקדמות אליפות אירופה לבוגרים ובוגרות שיתקיים ב3-4.6. 2 הראשונות בגברים ו-3 הראשונות בנשים, יעפילו לאליפות אירופה שתתקיים בספטמבר בגראץ, אוסטריה. זו השנה השנייה ברציפות שהטורניר היוקרתי הזה מתקיים בארץ ואחרי שבשנה שעברה נערך בנמל ת"א, השנה הוא יתקיים במבנה מקורה ומפואר, הוולודרום של ת"א.

בשנה שעברה, גם בזכות הביתיות, ישראל היתה אחת מהמדינות הבודדות שהעפילו בנשים ובגרים לאליפות שהתקיימו למרגלות האייפל בפאריס. גם השנה הכניסה תהיה חופשית.