איגוד הכדורסל מציג: 1200 שידורים העונה

בשבוע הבא תפתח עונת הכדורסל 23\2022 ואיגוד הכדורסל שמח לבשר שהעונה ישודרו יותר מ-1,200 משחקים בשידור ישיר בערוץ הטלוויזיה האינטרנטי של איגוד הכדורסל. מדובר במספר שיא של משחקים שישודרו בשידור ישיר, מה שהופך את איגוד הכדורסל לגוף שמשדר יותר משחקים בשידור ישיר מכל גוף ספורט אחר בישראל.

אם בעונות הקודמות שודרו משחקים מהליגה הלאומית לגברים, ליגת העל לנוער וגביע המדינה לנוער השנה מצטרפות עוד שתי ליגות למעגל השידורים, הליגה הלאומית לנשים עם 7 משחקים משודרים מדי שבוע וליגת העל לנערות א', בה ישודרו מדי מחזור 14 משחקים. בנוסף ישודרו בשידור ישיר משחקי גביע האיגוד לנשים ומשחקי גביע המדינה לנערות א'. כמות השידורים הזו מצטרפת לעוד עשרות שידורים בערוץ הספורט של הליגה הלאומית לגברים, ליגת העל לנוער וגביע המדינה.

כדי להפוך את כל השידורים האלו לאפשריים, התקנו בעשרות אולמות מצלמות של חברת פיקסלוט, נותן השירות והחסות של איגוד הכדורסל בתחום השידורים החיים. לכל אחד ממאות המשחקים האלו, שיופיעו בסרגל התוצאות באתר איגוד הכדורסל, תתווסף סטטיסטיקה מלאה מספר שעות קצר מסיום המשחק וכל המשחקים זמינים לשידור דחוי (VOD).

בנוסף, אתר השידורים של איגוד הכדורסל שודרג משמעותית השנה, הצפיה תהיה נוחה ויותר וזמינה בחינם לכל המשתמשים בכל המכשירים, אם זה דרך המחשב או המכשירים הסלולרים, כאשר בקרוב תושג גם אפליקצית שידורים מיוחדת.

"אנחנו מקווים לשחזר את ההצלחה שאנו עדים לה בעונות האחרונות עם שידור וסיקור משחקי הלאומית לגברים ונשים וליגות העל לנוער ונערות א'. מהפכת השידורים תאפשר לשפר את השחקנים והשחקניות שלנו בעזרת גישה לנתונים וניתוחי וידאו ותנגיש את המשחקים לכל העולם", אמר עמירם הלוי, יו"ר האיגוד. "השאיפה שלנו היא לא רק להישאר בחזית הטכנולוגיה, אלא להציע לכל השחקנים והשחקניות שלנו הזדמנות שווה. אנחנו שמחים להציע לאוהדי הכדורסל מעל ל-1,200 משחקים בשידור ישיר מהעונה הבאה ואילך".

מוישלה ויינקרץ ראש האגף מקצועי נשים באיגוד ברך על המהלך: "אנו שמחים שאיגוד הכדורסל הרים את הכפפה ואישר פרויקט שידורים בהיקף שכזה. הדבר יביא לקידום, עידוד וצמיחה של שחקניות צעירות וזאת בעזרת חשיפת הענף על ידי שידורים ישירים של כל משחקי המחזור בליגה לאומית נשים ונערות א' על. כמו כן יעלו סיקורים וידיעות אודות המחזורים שהתקיימו בליגות אלה".

מחברת פיקסלוט נמסר: "איגוד הכדורסל הישראלי יהפוך לראשון בעולם להציע שידור שוויוני משמונה ליגות. שיתוף הפעולה עם פיקסלוט יאפשר שידור של מאות משחקים בליגה הלאומית וליגות הנערות. פיקסלוט תהפוך לנותנת חסות רשמית של האיגוד".

קבוצות הנשים ברחבי ישראל יוכלו כעת ליהנות מהפקה אוטומטית של שידורי משחקים, תקצירי משחקים, גרפיקות עשירות, פרשנות חיה ותוספת של שטחי פרסום למפרסמים חדשים. ניתוח סטטיסטי מלא ותקציר מהלכים בולטים יופקו על ידי פלטפורמת VidSwap של פיקסלוט ויהיו זמינים לאחר המשחק לצוותים המקצועיים ולהנאת הקהל.

"אנו גאים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם האיגוד, שחולק איתנו את רוח הדמוקרטיזציה בספורט", אמר מנכ"ל פיקסלוט, אלון ורבר. "אחרי שתי עונות מוצלחות, שהראו צמיחה יפה במספר הצופים, אנחנו מתרגשים לא רק להוסיף את ליגות הנשים לפלטפורמה – אלא גם להפוך לנותני חסות רשמיים של ליגות הנוער".