איגוד הכדורסל קיים פגישת זום עם המנהלים המקצועיים

איגוד הכדורסל קיים היום פגישת זום עם כ-90 מנהלים מקצועיים של האגודות מכל רחבי הארץ, במטרה ליישר קו ולדבר על המצב, בהנחיתו של ד"ר איציק בן מלך. עמוס פרישמן י"ר הועדה המקצועית אמר: "המטרה שלנו היא לנסות להתחיל להניע איזו פעילות. אנחנו מנסים למצוא פתרונות האם אפשר להתניע. מחר תתקיים פגישה באיגוד לקביעת תאריך יעד, אולי בתחילת דצמבר לחזור למשחקים, כפוף למצב בשטח כמובן".

חנן דנציגר סגן ראש מנהל הספורט אמר שבמקומות ירוקים ההמלצה היא לחזור לשחק באופן מקומי בסופי שבוע וכו' ושהמשרד בעד לקיים פעילות רבה ככל הניתן. כמו שמחזיירם את מערכת החינוך בצורה מבוקרת, כך גם בעולם הספורט.

אורנית שוורץ יו"ר ועדה מקצועית נשים הוסיפה ש"המטרה היא להיות יותר יצירתי, לצאת מהקופסא וזה הזמן של כולם להיות יותר יצירתיים. האיגוד אמרה שהמחשבה היא איך שומרים על הענף והנבחרות והתפקיד של המנהלים המקצועיים והצוותים הוא לחבק ולעטוף, דבר שלא בטוח שהם מקבלים בבית הספר וכל קבוצה היא אגרוף שנשאר יחד".

יו"ר האיגוד עמירם הלוי הוסיף: "כולנו בשלב של חוסר ודאות. הדבר היחיד שניתן לעשות זה לקיים מעקב שבועי ונשאל שאלות ואני מקווה שנוכל להתקדם. לכולנו חשובה חשיבות הפעילות ונשמח לשמוע רעיונות ונעשה כל מאמץ לחדש פעילות בצורה כזו או אחרת. בשלב זה מי שיכול לקיים אימונים זה חשוב ותשתדלו לעסוק בזה בהתאם להנחיות של פיקוד העורף ומשרד הספורט".

מוישלה ויינקרנץ ופיני גרשון, המנהלים של האגפים המקצועיים באיגוד, סיכמו את הדברים.