ארצית: הפסד ראשון לרחובות

הפועל לוד ניצחה את מכבי רחובות ופתחה מחדש את המאבק על הבכורה במחוז הדרומי. מעלה אדומים נותרה מושלמת וגם אשקלון נדבקה לצמרת. בצפון: ניצחון רביעי ברציפות לעמק חפר.

מאת: אלירן כהן
צילום: דיגישארק / הפועל לוד

שישה משחקים בלבד נערכו אמש בליגה הארצית במסגרת המחזור ה- 11. ארבעה במחוז הדרומי ושניים בלבד בצפוני. מרבית המשחקים נדחו, למרבה הצער, בשל אילוצים שנבעו מהתפשטות וירוס הקורונה. ביום רביעי יערכו משחקי השלמה נוספים.

את תוצאת הערב רשמה הפועל לוד, שאירחה בביתה את מוליכת הטבלה, מכבי רחובות, והנחילה לה את הפסדה הראשון העונה – 103:104. האורחים הובילו במשך דקות ארוכות, אבל לוד הפכה את התוצאה ברבע האחרון, כפתה הארכה, והשיגה בה את הניצחון היוקרתי. רז ניסים כהן (26 נק׳), אלון דרוקר (23 נק׳) וגור פורת (20 נק׳) הובילו את המנצחת.

מי שעדיין נותרה בלתי מנוצחת במחוז היא מכבי מעלה אדומים, שגברה בביתה על מכבי אליצור פתח תקווה – 85:92. הקבוצה של יאיר גבירץ שוב הציגה רשימת קלעים מאוזנת (שמחה הלפרט הוליך עם 20 נק׳) והתגברה על משחק שיא של ניב סולומון (30 נק׳) מהצד השני.

א.ס. אשקלון ניצחה בביתה את מכבי שדרות 63:76 והתבססה בחלק העליון של הטבלה (21 נק' למתן בן אקן), וגם הפועל חבל איילות יצאה מרוצה עם ניצחון חוץ – 75:79 – על עצמה מודיעין.

במחוז הצפוני, כאמור, נערכו שני משחקים בלבד. הפועל כפר סבא גברה בביתה על מ.א. שומרון 70:73 ושמרה במאזנה הפסד בודד (איתי קרביוב בלט עם 20 נק׳). הפועל עמק חפר גברה בביתה על מכבי עירוני כרמיאל, רשמה ניצחון רביעי ברציפות והתמקמה גם היא בחצי העליון של הטבלה. אביתר מור יוסף הוביל את המנצחת עם 24 נק׳.