ארצית: כפר קאסם עצרה את פתח תקווה

אחרי תשעה נצחונות רצופים – הפועל כפר קאסם עצרה את מכבי פ״ת והתברגה ברביעייה הראשונה. שוהם גברה על אליצור פ״ת / גבעתיים בקרב התחתית, יבנה חזרה מאיילות עם ניצחון. בצפון: כרמיאל גברה בחוץ על כפר סבא כוכב יאיר.

מאת: אלירן כהן

ארבעה משחקים בלבד נערכו אמש (ראשון) בליגה הארצית. בדרום התקיימו שלושה משחקים במסגרת המחזור ה- 13 (שלושה אחרים נדחו בשל התפשטות נגיף הקורונה), ובצפון – משחק בודד – השלמה למחזור ה- 11 שנערך בשבוע שעבר.

מי שעשתה צעד גדול אל עבר הצמרת הייתה הפועל כפר קאסם, שגברה בחוץ על מכבי אליצור פתח תקווה עם מאמן חדש על הקווים (חנן הירשוביץ׳) – 68:77. את כפר קאסם הוליכו דורי אסף (20 נק׳) ותומר אלוני (18 נק׳). בשורות פתח תקווה בלטו ניב סולומון (22 נק׳) וסתיו אהרון (19 נק׳).

אליצור יבנה ניצלה את הפסדה של פתח תקווה כדי לשוב למקום השני בטבלה אחרי ניצחון באיילות – 82:97. איתי קרביוב (23 נק׳) ומוטי מוסקוביץ׳ (15 נק׳) הרבו למנצחים. בקרב התחתית בין מכבי שהם לאליצור פ״ת / גבעתיים הייתה ידה של המארחת העליונה, שגברה 70:76 ועלתה מעל הקו האדום – על חשבונה של האורחת.

במחוז הצפוני – מכבי עירוני כרמיאל גברה בחות על הפועל כפר סבא / כוכב יאיר 58:63 ועם ניצחון שני ברציפות הגדילה את הפער ממוצקין, שבמקום האחרון, המוביל לליגה הרביעית.