ארצית: נצחונות למגדל ורחובות

שני קרבות צמרת מעניינים נערכו אמש בליגה הארצית במסגרת סדרת משחקי השלמה בשני המחוזות. בדרום: רחובות גברה על אשקלון וחזרה למקום הראשון. בצפון: מגדל ניצחה את כפר קאסם והתבססה בצמרת.

מאת: אלירן כהן

חמישה משחקי השלמה נערכו אמש בליגה הארצית, שלושה בדרום ושניים בצפון. שניים נוספים אמורים להתקיים הערב, ובכך להמשיך ולצמצם את פערי המשחקים בין הקבוצות.

במחוז הצפוני, במשחק השלמה למחזור הראשון, גברה הפועל מגדל יזרעאל על הפועל כפר קאסם 86:90, ובכך טיפסה למקום השלישי בטבלה, כשבמאזנה 11 נצחונות מול הפסד בודד. בתחתית, במשחק השלמה למחזור ה- 19, גברה מכבי עירוני כרמיאל על הפועל מעלות, 80:98, והתרחקה מעט מהאזורים המסוכנים בטבלה (24 נק׳ לגרנט גרינברג).

היום (חמישי) ייערך משחק השלמה נוסף, למחזור העשירי, כשמכבי חדרה תארח באולמה הביתי את הפועל צפת.

גם המחוז הדרומי חווה קרב צמרת מסקרן, כשהשנייה בטבלה, ערב המשחק, מכבי רחובות אירחה בביתה את השלישית, א.ס. אשקלון, וגברה 89:94 במסגרת משחק השלמה למחזור ה- 17 (17 נק׳ לשי גואטה ויונתן רבינוביץ׳). אליצור רמלה גברה בביתה על הפועל לוד 74:78 בקרב מרכז טבלה טיפוסי במשחק השלמה למחזור ה- 20, ובתחתית – השיגה אליצור נחל שורק ניצחון משמעותי על עצמה מודיעין 58:63 (18 נק׳ לאיתן רוטנברג ונועם פוקס), גם הוא במסגרת המחזור ה- 17, ניצחון שהעלה אותה למקום השלישי בטבלה.

הערב (חמישי) תארח מכבי מכבים רעות את מכבי שדרות לקרב תחתית לוהט נוסף, במסגרת משחק שהוקדם מהמחזור ה- 26.