א.ס רמת השרון מחזיקת גביע המדינה לילדות

א.ס. רמה"ש היא מחזיקת גביע המדינה לילדות, אחרי דרמה גדולה בסיום משחק הגמר. פרט לכמה בריחות של השרוניות ליתרון סביב הדו ספרתי, המשחק הזה היה שקול מאוד ובעיקר במאני טיים. סל גדול של תמר כרמי ופעולות הגנתיות של אוראל נתנוב הן אלה שבסופו של דבר נתנו את הגביע לרמה"ש, עם 51:54 בסיום המשחק. שי-לי קרניסקי נבחרה לשחקנית המצטיינת עם 19 נק', 11 רב' ו-4 חט'.

מאת: לילך וייס-רוזנברג
צילומים: עודד קרני

המשחק התחיל שקול עם חילופי סלים ויתרון שהחליף ידיים, עד שראשל"צ נתקעה בהתקפה ורמה"ש עם נקודות של תמר כרמי ומאיה אמליח הצליחה לייצר לעצמה יתרון קל. 5 רצופות של שי לי קרניסקי הגדילו את הפער לדו ספרתי, אבל סיום רבע טוב של ראשל"צ (בעיקר הגנתית עם כמה חטיפות) עזר לה לצמצם ל-11:17 בתום הרבע הראשון.

ראשל"צ המשיכה להראות הגנה לוחצת ברבע השני, רק שהפעם רמה"ש ידעה למצוא את הדרך לסל. כמה דקות קצביות של חילופי סלים משני הצדדים השאירו את השרוניות ביתרון קל, כשאנחנו רואים יכולת אישית טובה משני הצדדים. גם ברבע הזה קיבלנו סיומת יותר טובה של ראשל"צ שהצליחה לקזז את ההפרש, וסל של נטע וולפוביץ מאסיסט מדוייק של לין שגיא קבע מהפך. נקודות מהקו של קרניסקי שלחו את הקבוצות להפסקה בשוויון 31.

המשחק המשיך צמוד גם ברבע השלישי, אם כי ראינו יותר הגנה ופחות סלים. לקראת סוף הרבע רמה"ש עם מיני מומנטום וסל ועבירה של אוראל נתנוב עלתה ליתרון 5, אבל ראשל"צ סגרה מהר את הפער ובכניסה לרבע האחרון 41:42 רמה"ש. השרוניות פתחו פשוט נהדר את הרבע האחרון כשהן הולכת חזק בצבע ומייצרת נקודות, בדרך ליתרון 42:50. ראשל"צ לא ויתרה ואחרי הרבה מאוד החטאות מבחוץ אחת שכן נכנסה עזרה לה להוריד את ההפרש ל-4.

הבצורת ההתקפית של רמה"ש נמשכה עוד כמה דקות, והפער ירד לנקודה בלבד – 51:52. בדקות הסיום שתי הקבוצות לא מצאו את הסל והתוצאה נשארה בעינה, עד שהגיע סל גדול מריבאונד התקפה של כרמי שהעלה את רמה"ש לפלוס 3 כדקה לסיום. לראשל"צ היו כמה הזדמנויות להשוות או להוריד את ההפרש – אבל הן נתקלו פעם אחת בחטיפה של נתנוב ולאחר מכן בחסימה שלה, והזמן שלהן אזל. בסיום 51:54 לרמה"ש שחוגגת גביע ראשון לקבוצת הילדות של המועדון.

 קלעו לרמה"ש: מאיה אלמליח 20 (6 רב', 3 חט'), שי-לי קרניסקי 19 (11 רב', 4 חט'), תמר כרמי 8 (19 רב', 3 חט', 2 חס'), אוראל נתנוב 7 (5 רב', 3 חט', 2 חס').

קלעו לראשל"צ: נטע וולפוביץ (11 רב', 2 חט') ורותם שטיקלרו (12 רב') 15 כ"א, לין שגיא 13 (20 רב', 3 חט'), יובל סטרניקובסקי (4 אס') ועדי דרמר (11 רב', 9 חס') 4 כ"א.