בלייזר: "שמח שסיימנו את הקמפיין עם ניצחון"

נבחרת ישראל אמנם לא העפילה לגביע העולם אך למאמן ולשחקנים היה חשוב לסיים את הקמפיין הזה בטעם טוב. הנבחרת ניצחה בסלובניה וסיימה במאזן 8-4 בבית, במקום החמישי.

המאמן נדב זילברשטיין: "היה לנו קמפיין מאכזב, הפסדנו הרבה משחקים צמודים והמשחק הזה היה יכול להיות מכריע עבורנו אבל זו היסטוריה. רצינו לסיים עם ניצחון, עם הרגשה טובה. שיחקנו מצוין הרבה דקות, השחקנים שיחקו עם רוח של נבחרת לאומית, הרבה אנרגיות ושמרו על תכנית המשחק. כל אחד מהם עשה אקסטרה מאמץ ואני רוצה לברך אותם על הניצחון הזה. אני רוצה לברך את סלובניה על ההעפלה ולאחל להם בהצלחה.

עוז בלייזר: "היה לי כיף לחזור לנבחרת, בשבילי ללבוש את מדי הנבחרת זה כבוד גדול. היה לי שבוע נהדר עם החברים שלי, יכול להיות שזה היה יכול להיות משחק מכריע אבל היה צריך לסיים אם נצחון בכל מקרה. כל פעם שאני דורך על הפרקט אני מנסה לעשות הכל ולתמוך בחברים שלי. אני שמח שסיימנו את הקמפיין עם ניצחון, היה לנו שבוע עם אנרגיות טובות מאוד. אני מברך את סלובניה על ההעפלה לגביע העולם".

בר טימור: "היה חשוב לנצח, השבוע האחרון היה לנו מאוד חשוב להיות ביחד, להנות ולשחק טוב אבל גם בסוף לנצח. היתה פה אוירה מדהימה, החל מנדב והצוות ועד השחקנים. איך שהמשחק התפתח הראנו המון אופי ברבע האחרון. למרות שזה חסר חשיבות זה משהו שיקח אותנו להמשך הדרך. מבחינה אישית הרגשתי טוב בחלון הזה, הרגיש לי שזה הרגע. דברים התחברו, כולם תמכו ופירגנו אז זה דחף אותי, זלמנסון אמר לי להפסיק להסתכל הצידה ולהתחיל לקחת על עצמי".

נועם יעקב: "הרגשה מדהימה, היה משחק לא קל אבל אני שמח שניצחנו. גם הצוות וגם השחקנים מאוד עזרו לי, לא תמיד קל לקבל שחקן צעיר, לא ידעתי שיש פה שחקנים טובים והייתי בטוח שאני אשתלב גם בסגנון הזה".

תומר גינת: "היה לנו ממש חשוב לנצח את המשחק הזה, באנו עם אנרגיות מדהימות וזה הרגיש טוב מהרגע הראשון. רצינו לנצח את המשחק האחרון בקמפיין, אני שמח בשביל כולם, אין לי ספק שניקח את זה הלאה והעתיד יראה טוב. יכולנו להעפיל והיינו צריכים, באנו לחלון הזה כשאנחנו יודעים שהמשחקים חסרי חשיבות אבל הופענו טוב. את פינלנד פיספסנו בשניה האחרונה ובאנו לפה כדי לסיים עם טעם טוב. התחלנו לא טוב אבל עם האנרגיות הצלחנו לעשות את זה בסוף".