במוצ"ש: נבחרת העתודה נשים בחצי גמר אליפות אירופה דרג ב'

הערב בשעה 22.00 תנסה נבחרת העתודה נשים שלנו לנצח את מונטנגרו בחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' ולחזור לדרג הבכיר אחרי 15 שנים. בניגוד לישראל שעברה דרמה גדולה מול יוון, מונטנגרו הביסה ברבע הגמר את נורבגיה 35-85 ועד הערב לא היה לה אפילו משחק צמוד אחד. את חמישת המשחקים שלה היא ניצחה בהפרש ממוצע של 42.8 נקודות.

כיאה לנבחרת אקס יוגוסלבית, מונטנגרו משחקת עם 3 שחקניות מעל 1.90 מ' וממוצע גובה 1.79 מ' לעומת 1.73 מ' של ישראל, שהוכיחה בינתיים לב גדול, הרבה אופי והגנה טובה.

לקראת המשחק אמר המאמן טל נתן: ״כל יום באליפות אירופה הוא יום חדש וגם היום אנחנו נעשה הכל כדי לנצח את מונטנגרו שניצחה את כל המשחקים עד עכשו. גם טורקיה וסלובניה עדיין במשחק אבל יש לנו נבחרת טובה עם בנות שיודעות בדיוק מה הן צריכות לעשות כדי להשלים את המשימה. הניצחון על יון היה נהדר אבל מיד התחלנו בהכנות למשחק הבא. הבנות מחכות לשני המשחקים האחרונים ורוצות מאוד לנצח״.

במשחק חצי הגמר השני יתמודדו סלובניה וטורקיה, כאשר 3 מתוך 4 הנבחרות שהעפילו לחצי הגמר יעפילו לדרג א'. גם אם ישראל תפסיד הערב, היא תתמודד במשחק על מקומות 3-4 שהמנצחת בו תעלה גם היא לדרג א'.