בשישי בצהרים: המחזור האחרון בעונה הסדירה בליגת העל לנשים

משחקי המחזור ה-18 והאחרון בליגת אתנה ווינר הסדירה לנשים בכדורסל, שיקבעו את שיבוץ שש הקבוצות בבית העליון וארבע  הקבוצות בבית התחתון, יערכו מחר (שישי, 26.3, בשעה 12:00 בצהרים). במסגרת המשחקים שיערכו מחר יאבקו שלוש קבוצות על שני כרטיסים לבית העליון. מכבי הפניקס חיפה, מחזיקת גביע המדינה ווינר מכבי עירוני רמת גן והפועל בני פ"ת.

משחקי המחזור האחרון בליגה הסדירה יפגישו בין מכבי הפניקס חיפה – הפועל בני פ"ת (שידור ישיר בערוץ 5 פלוס); מכבי רעננה – אליצור לייקה חולון; בנות הרצליה – מכבי עירוני רמת גן; אליצור נווה דוד רמלה – מכבי בן בנות אשדוד; א.ס רמת השרון – הפועל ראשל"צ.

מכבי הפניקס חיפה – הפועל בני פ"ת

מכבי הפניקס חיפה, בהדרכת המאמן עומרי צירלין זקוקה לניצחון ביתי על פתח תקווה כדי להבטיח מקום בבית העליון. מאידך, הפועל בני פ"ת, קבוצתו של המאמן גיל סלע, עשויה להבטיח מקום בבית העליון במידה ותעמוד במספר תרחישים.

הראשון: ניצחון על חיפה ב-7 נקודות הפרש ומעלה יבטיח לפ"ת את הכרטיס המיוחל.

השני: ניצחון של מכבי עירוני רמת גן על בנות הרצליה.

והתרחיש השלישי יעניק לפתח תקווה מקום בין 6 הראשונות בטבלה בתנאי שהרצליה תנצח את רמת גן ופתח תקווה תנצח את חיפה.

בנות הרצליה – מכבי עירוני רמת גן

מחזיקת הגביע, מכבי עירוני רמת גן, זקוקה לניצחון חוץ על בנות הרצליה כדי לתפוס מקום בבית העליון. (הרצליה בטוחה בבית העליון ותרצה לסיים את הליגה הסדירה עם עוד ניצחון שישפר את מאזנה).

יחד עם זאת גם תרחיש במסגרתו תפסיד רמת גן להרצליה ופתח תקווה תנצח את חיפה, יעלה את רמת גן לבית העליון בתנאי שפתח תקווה תנצח ביתרון של 15 נקודות הפרש ומעלה.

מכבי רעננה – אליצור לייקה חולון

רעננה, שתשחק בבית התחתון, וחולון שתופיע בבית העליון, יפגשו מחר בפעם האחרונה לעונה זו במטרה לשפר מאזנים ולהיערך לקראת הסדרות בבית העליון והתחתון. חולון עדיפה ובסיבוב הקודם היא ניצחה 76:86.

אליצור נווה דוד רמלה – מכבי בן בנות אשדוד

עוד קלאסיקו של כדורסל הנשים הישראלי אלא שהפעם שתי הקבוצות כבר הבטיחו את מקומן בבית העליון והמשחק יהיה על מיקום ועל יוקרה.

א.ס רמת השרון – אליצור ראשל"צ

משחק בין שתי קבוצות שעוד יפגשו זו את זו במסגרת הבית התחתון. בינתיים המאזן בין השתיים בליגה הסדירה הוא 0:1 לראשל"צ.