דני אבדיה במסיבת עיתונאים באיגוד הכדורסל: "המטרה הבאה שלי היא לייצג את נבחרת ישראל"

איגוד הכדורסל ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים בהשתתפות פורוורד נבחרת ישראל, דני אבדיה, שאמר כי הוא מחכה ללבוש את מדי הנבחרת שוב ואף סימן מטרות להמשך.

נבחרת ישראל תשחק בחודש יוני במסגרת שלב הבתים הראשון של מוקדמות אליפות העולם, ולמשחקים הללו יתייצב פורוורד וושינגטון וויזארדזס, דני אבדיה. האחרון פספס את משחקי הנבחרת בשנתיים האחרונות, אבל לפי מסיבת העיתונאים מחכה שוב ללבוש את המדים בכחול לבן. כזכור, אבדיה גם עתיד להיות חלק מנבחרת ישראל באליפות אירופה הקרובה שתתקיים בספטמבר.

"כיף להיות פה, לחזור הביתה. לא סתם בחרתי לעשות כאן באיגוד הכדורסל את מסיבת העיתונאים – המטרה הבאה שלי היא לייצג את הנבחרת ולעשות אליפות אירופה טובה מאוד", פתח הפורוורד את מסיבת העיתונאים. "אני וטומי שפרד דיברנו על זה לא מעט, הוא הראה תמיכה מלאה בעניין שאגיע לנבחרת. הוא מבין כמה זה חשוב לי ולעם שלנו. הוא מרגיש שזה דבר שיכול לעזור לי, גם בהתפתחות שלי כשחקן וגם כדי לייצג את המדינה".

"אני מאוד נהנה לייצג את הנבחרת, זו ההזדמנות שלי לגדול כשחקן ולבנות את השם שלי. שתי אליפויות אירופה הן חלק מהרזומה שעזר לי להיבחר בדראפט. יכול להיות שבשביל אנשים זה אחרת, אבל ככה אני חושב. כל פעם שאני מקבל זימון לנבחרת ואני פוגש את הסגל אני מתרגש, יש בזה משהו שונה. אם לא הייתה לי את הבמה ואת כל המערכת פה לא הייתי מגיע לאן שהגעתי".

אבדיה אף לא חשש לקבוע מטרות להמשך ואמר: "הכל אפשרי, אני רואה גם מצב שאנחנו יכולים להיות בגמר ולהילחם על אליפות אירופה. סלובניה עם כל הכישרונות הגדולים שהיו שם לקחה, ואם זה קרה אז כל אחת יכולה לקחת".

אבדיה גם דיבר על החוויה בליגה הטובה בעולם: "זה הרבה יותר אינטנסיבי, אתה משחק נגד שחקנים שלא חלמת אף פעם שתשמור עליהם. בסופו של דבר כדורסל זה כדורסל. השחקנים והחוקים אולי טיפה שונים אבל זה הספורט שבחרתי לעשות והוא נשאר אותו דבר בשבילי. ההנאה שלי נשארה מאז שאני ילד, בין אם זה בוושינגטון או במכבי תל אביב. בשנה הזאת הביטחון שלי כשחקן השתפר, הארגון דוחף אותי להראות את הדברים שאני יודע שאני יכול. אני בוגר יותר. גם בהגנה מבחינה פיזית, לבוא ולשמור כל פעם על השחקן הטוב ביותר אצל היריבה זה לא פשוט, אבל אני ממשיך להתקדם ולהתבגר".

כזכור, באיגוד הכדורסל יצאו לאחרונה בחבילות עבור אוהדים המעוניינים להגיע לאליפות אירופה שתיערך בספטמבר. איגוד הכדורסל רכש כבר מאות כרטיסים ושריין מקומות בטיסות ובבתי מלון, עבור אוהדי הנבחרת וחובבי הכדורסל. באיגוד הציבו מטרה להביא כאלף אוהדים עם הנבחרת לפראג כדי לייצר עבור הנבחרת אווירה ביתית במשחקיה ומכירת החבילות החלה באמצעות משרד הכרטיסים לאן, כשהמחירים הם החל מ-669 יורו ליחיד עבור טיסה, חדר במלון, העברות וכרטיסים לשני ימי המשחקים הראשונים.