"האליפות הזאת תיתן דחיפה לכדורסל הישראלי"

במסיבת העיתונאים שנערכה הערב בעיריית ת"א לכבוד אירוע אליפות אירופה בישראל בעוד שנה בדיוק מהיום, מעניין היה לשמוע את דבריו של מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין, כמו גם את הברכה המוקלטת ששלח קפטן הנבחרת, עומרי כספי, ואת התייחסותם של ליאור אליהו וגל מקל שנכחו באירוע.

tel aviv
tel aviv

"אם האליפות הזו תיתן דחיפה לכדורסל הישראלי, שיותר ילדים ישחקו כדורסל, שזה יגרום לישראל לייצר שחקנים – זו הבשורה הגדולה עבורנו", אמר אדלשטיין והוסיף: "כל השחקנים רוצים להיות פה באליפות בארץ, אף אחד לא רוצה לפספס את זה וכולם מחכים. יש שחקנים כמו יותם, ליאור וגיא שסוחבים כבר 15 קיצים, מגיל נוער, ומגיע להם להראות פה בבית שיש לנו כדורסל טוב. בזכות עובדה שנארח את הבית אנחנו משוחררים ממשחקי ההכנה וזה טוב מאוד עבורנו. אפשר לנוח ולהכין את החבר'ה הצעירים כמו שצריך".

tel aviv

"אני כבר מדמיין את הרגע הזה, ההיכל מלא בקהל שלנו ובדגלי ישראל. זה יקרה היום בעוד שנה – זה חלום שהתגשם שזה הולך לקרות", אמר הקפטן עומרי כספי. "אין ספק שזה אירוע מיוחד מאוד עם המשפחות והחברים שיגיעו ליציע כשכל עם ישראל מאחורינו. בואו לעזור לנו ולנצח יחד עם נבחרת ישראל".

"נפלה בחלקו של הדור שלנו הזכות לשחק באליפות אירופה שתתקיים בארץ", אמר מקל. "זה יקרה אמנם עוד שנה, אבל אנחנו מתחילים לקבל את האווירה וזה באמת מרגש. נעשה הכל כדי להגיע לאירוע הזה בצורה הטובה ביותר. בקיץ האחרון הייתה אליפות מרגשת, ונקווה שנמשיך באותו קו הזה".

tel aviv

"אני מאוד מתרגש", אמר ליאור אליהו. "מגיל 17 אני משחק בנבחרת וזה אולי הקיץ האחרון שלי, אם כן זוהי דרך נפלאה לסיים את זה. זוהי זכות אדירה לדעתי לכל מי ששותף וחובת ההוכחה עלינו".