הערב בליגה לנשים: משחקי המחזור ה-13

משחקי המחזור ה-13 של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יפתחו הערב, (ראשון, 14.2.2021), במשחק המרכזי שיפגיש בין הפועל בני פ"ת למכבי בן בנות אשדוד (18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס). שאר משחקי המחזור ה-13 ישוחקו ביום שני 15.2 (שעה ראשית 19:00): אליצור לייקה חולון – הפועל ראשל"צ; מכבי הפניקס חיפה – א.ס רמת השרון; בנות הרצליה – אליצור נווה דוד רמלה; מכבי עירוני רמת גן – מכבי רעננה.

צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל נשים

הפועל בני פ"ת – מכבי בן בנות אשדוד (יום ראשון, 18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס)

לקבוצה של המאמן גיל סלע ניצחון אחד מתוך חמשת המשחקים האחרונים. לאשדוד, של המאמן גלעד כץ, חמישה ניצחונות רצופים. המפגש הקודם בין הקבוצות, הסתיים בניצחון 78:85 לאשדוד. זווית מעניינת לבחינה תתמקד בשאלה כמה יצברו ביחד טריו הזרות של פתח תקווה עם קריסטין סימון, קיילה צ'רלס וג'וסלין ווילובי מול הטריו של אשדוד עם אלכסיס פיטרסון, דניאל אדאמס וקאדיג'ה קייב.

אליצור לייקה חולון – הפועל ראשל"צ

המפגש הקודם בין הקבוצה של צ'לסי הופקינס לקבוצה של צ'לסי נלסון הסתיים בניצחון 64:76 להופקינס וחולון. במפגש הקודם הצטיינה נלסון עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים מול הופקינס שסיימה עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים. מאז, במחזורים האחרונים, הופקינס בכושר מצוין וקרובה יותר לטריפל דאבל ולניצחון. 

מכבי הפניקס חיפה – א.ס רמת השרון

שתי הקבוצות רשמו ניצחונות במחזור האחרון ונמצאות בקו עלייה. חיפה הצליחה, אחרי תקופה ארוכה, לקבל תוצרת מ-3 זרות איכותיות פיונדה פיצג'רלד, טיאנה מולדרו ונייה קופי. רמת השרון הצליחה לנצח במחזור האחרון את הרצליה 74:76 עם שתי זרות בלבד אבל עם אליאנה קואוטס שרשמה את משחקה הטוב ביותר העונה אותו סיימה עם 17 נקודות ו-13 ריבאונדים. אגב, המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בניצחון רמת השרון 61:75.

בנות הרצליה – אליצור נווה דוד רמלה

המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים ב63:97 לרמלה. מעניין כיצד יסתיים הפעם המפגש בין הבלתי מנוצחת של הליגה לקבוצה מהרצליה שהפסידה העונה רק פעם אחת בביתה, במסגרת הליגה הסדירה.

מכבי עירוני רמת גן – מכבי רעננה

אחרי ההפסד שספגה בשבוע שעבר מול רמלה, תפגוש רעננה את האלופה מרמת גן, שניצחה בסיבוב הקודם 60:71.