הערב בליגת העל לנוער: משחק העונה במחוז הצפוני

במחוז הצפוני בליגת העל לנוער ממתין לנו הערב משחק העונה בין הראשונה והבלתי מנוצחת מכבי חיפה לבין השניה הפועל עמק חפר. המשחק ישודר בערוץ ספורט5+ החל מהשעה 16:00. המשחק בין ע.ל.ה יהוד לבין הפועל ב"ש ישודר בדף הפייסבוק שלנו בשעה 20:30. כל המשחקים הנוספים במחזור התשיעי כולל המפגש המסקרן בין מכבי ת"א להפועל ירושלים ישודרו בערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל באתר שלנו.

מחוז דרום

מכבי ת"א טדי – הפועל ירושלים עזרא

מכבי ת"א חוזרת לליגה אחרי שבשבוע שעבר השתתפה במוקדמות טורניר היורוליג לנוער אותו סיימה במקום החמישי. מהצד השני ירושלים סופרת כבר 3 הפסדים רצופים כשבשבוע שעבר רשמה הפסד ביתי מאכזב לחולון. הצהובים שטרם הפסידו העונה בליגה מגיעים למשחק עם סגל עדיף על הנייר ובמומנטום יותר טוב.

הפועל יורם חולון – מכבי ראשל"צ איציק

חולון הצליחה לעצור את רצף ההפסדים שלה ביום חמישי האחרון עם ניצחון חוץ מרשים בירושלים, אבל השבוע מחכה לה יריבה קשה במיוחד. ראשל"צ נמצאת במומנטום חיובי כשהיא מושלמת בליגה ובשבוע שעבר גם העפילה פעם נוספת לחצי גמר הגביע. והיא פייבוריטית לניצחון במשחק הזה.

ע.ל.ה יהוד – הפועל ב"ש \ עומר

משחק תחתית בין שתי קבוצות שמחפשות ניצחון שני העונה. יהוד מגיעה אחרי שני הפסדים קשים מול התל אביביות, ב"ש אחרי שני משחקים טובים בהם ניצחה את רחובות וכמעט הפתיעה את ברנר. צפוי משחק שקול, הקבוצה שתרצה יותר ותהיה מרוכזת לאורך כל ה-40 דקות תצא עם ידה על העליונה.

הפועל ת"א – הפועל נס ציונה רוטנשט

מפגש בחלק העליון של הטבלה בין שתי קבוצות עם 5 נצחונות, שתיהן מגיעות אחרי ניצחונות ליגה בשבוע שעבר. נס ציונה גברה בחוץ על חולון (וקטעה רצף קטן של הפסדים בליגה ובגביע), ת"א הביסה את יהוד בליגה אבל לאחר מכן הפסידה בגביע ותנסה להשאיר את המשחק הזה מאחוריה.

עצמה מודיעין – מכבי רחובות עמר

קרב תחתית נוסף בו מודיעין תנסה להשיג ניצחון ראשונה העונה כשתארח את רחובות. שתי הקבוצות מגיעות אחרי רצף של הפסדים, וזאת ההזדמנות שלהם לקבל קצת אוויר לנשימה בתחתית לפני שהליגה בורחת להן.

מחוז צפון

הפועל עמק חפר – מכבי אסי חיפה

משחק העונה של מחוז צפון שיפגיש את הראשונה, מכבי חיפה מול השנייה עמק חפר. עמק חפר שהיתה רוב העונה בראש הטבלה ספגה את הפסדה הראשון העונה מול כפ"ס אך מעודדת מההעפלה לחצי גמר הגביע תרצה לחזור למסלול הניצחונות בליגה ומולה מכבי חיפה הלוהטת והבלתי מנוצחת שתרצה לבסס מעמדה בראש הטבלה. צפוי לנו משחק מעניין ומרתק.

א.ס. רמת השרון עלומים – הפועל עמק יזרעאל 

עוד מפגש צמרת מעניין בין עמק יזרעאל שסוגרת שבע מוצלח שבו חזרה למסלול הניצחונות והעפילה לחצי גמר גביע המדינה לנוער ותרצה לחזור לתמונת הפלייאוף ומולה רמת השרון שתרצה לשמור מקומה השלישי אחרי שחזרה למסלול הניצחונות עם ניצחון דרמטי על מכבי פ"ת.

הפועל כפר סבא אביב – מכבי זיכרון יעקב

הפועל כפ"ס בכושר נהדר מגיעה אחרי ניצחון על מוליכת הטבלה ערב המחזור, עמק חפר, כשהיא מנחילה לה הפסד ראשון ובנוסף מעפילה לחצי גמר גביע המדינה לנוער והיא לא צפויה להיתקל בקשיים. מנגד זיכרון יעקב שקועה עמוק בתחתית ומחפשת את דרכה בליגה.

הפועל גלבוע/מעיינות – אליצור עירוני נתניה

שתי קבוצות עם מומנטום שונה. גלבוע/מעיינות בתקופה נהדרת תרצה להמשיך ולהיצמד לחבורת הצמרת ומולה נתניה מגיעה אחרי תבוסה לרעננה.

הפועל גליל צפת – מכבי רעננה עירוני

קרב תחתית שקול בין רעננה המעודדת מניצחון שני העונה על נתניה, שתנסה להקשות ולהפתיע את גליל עליון שלא תרצה להסתבך במאבקי תחתית והיא חייבת לנצח.

הפועל ניר נהריה – מכבי פתח תקוה נחמן

נהריה שסוחבת את כל הליגה על הגב שלה תנסה להפתיע את מכבי פ"ת העיקשת שכמעט הפתיעה את רמת השרון והיא מגיעה כפייבוריטית למשחק