הערב: ישראל חייבת ניצחון מול אסטוניה מול היכל מלא

אחרי 3 הפסדים רצופים, בכולם כבר הובילה בהפרש יפה, נבחרת ישראל מגיעה לעוד משחק חשוב, הפעם אפילו חשוב מאוד, בשעה 20:30 בהיכל קבוצת שלמה נגד אסטוניה (שידור בספורט 5). כדי לסיים במקום השני בבית, הנבחרת חייבת לנצח. הפסד חלילה והיא זקוקה לניצחון גרמני על פולין, אבל לכולם ברור שגם אם עולים בזכות ניצחון גרמני, השלב הבא יהיה אקדמי בלבד, בלי שום סיכוי ממשי לעלות לאליפות העולם.

את אסטוניה הנבחרת ניצחה בטאלין 69-79 עם התקפה מאוזנת, כשמקל, דיברת'ואלומיאו, נמרוד לוי ורפי מנקו מסיימים עם 10 נקודות כל אחד. האסטונים מגיעים אחרי תבוסה ביתית 88-57 לגרמניה החזקה, אבל זו עדיין נבחרת מסוכת, שיודעת לקלוע הרבה שלשות ולנבחרת אסור שוב לפתוח לא טוב, מה שקרה לה בלא מעט משחקים בקמפיין הזה וכולם מבינים את זה.

המשחק הזה יסיים את השלב הראשון של מוקדמות אליפות אירופה ולאחריו הנבחרת תצא  לפגרה של כמה שבועות ואז תתכנס מחדש לקיץ עמוס וחשוב, שיכלול 5 משחקי הכנה, חלון בו תפגוש נבחרת חזקות מאלו שפגשה עד היום והחל מהשני בספטמבר יורובאסקט 2022 בפראג וכולם רוצים לצאת לפגרה עם חיוך ומקום שני בבית, שמבטיח כבר כעת משחק חוץ נגד פינלנד ב-25 באוגוסט.