הערב – מי תהיה אלופת הלאומית?

ביום שישי האחרון ראינו את רמת גן זוכה באליפות ליגת העל לנשים, והערב תהיה לנו הכרעה גם לגבי אלופת הלאומית ומי שתצטרף לליגה הבכירה בעונה הבאה.

מאת: לילך וייס

לאחר הדחיות בעקבות המצב הביטחוני – הערב אליצור ת"א והפועל כפ"ס נפגשות ראש בראש (20:30, נווה עופר) למשחק שלישי ומכריע. כל הכרטיסים שהוקצו לקהל לטובת המשחק כבר הוזמנו כך שהאולם שוב צפוי להיות מלא, מי שלא יגיע למשחק יוכל לצפות בו בשידור ישיר דרך ערוץ היוטיוב של איגוד הכדורסל.

סדרת הגמר נמצאת כרגע במצב של 1-1, אחרי שכל קבוצה ניצחה בביתה. במפגש הראשון ת"א שלטה לאורך כל המשחק וכבר הצליחה לברוח ל-20 הפרש. כפ"ס שנאלצה לרדוף אחריה כל המשחק הצליחה להוריד לפרקים את ההפרש, אבל לא מספיק כדי לאיים על הניצחון. במפגש השני המשחק כבר היה יותר שקול והפכפך – והוכרע רק לקראת הסיום כשכפ"ס מציגה הגנה קשוחה בדרך לניצחון.

גם הערב צפוי לנו משחק חם ששתי הקבוצות יבואו להילחם, כיאה למשחק האליפות. לזכות ת"א עומד יתרון הביתיות, כשבכל העונה היא הפסידה רק פעם אחת בבית. הבעיה – ההפסד הבודד הזה היה לכפ"ס. השרוניות כבר הראו העונה אופי כשהצליחו לחזור מפיגור 1-0 בסדרה לניצחון כולל ניצחון חוץ במשחק המכריע. מי שתגיע יותר מוכנה ותהיה בפוקוס במאני טיים – תסיים את הערב עם הצלחת.