הערב: משחקי המחזור ה-14 בליגת העל לנשים

משחקי המחזור ה-14 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יפתחו הערב (יום ראשון, 21.2.) במשחק המרכזי שיפגיש בין מכבי בן בנות אשדוד למכבי עירוני רמת גן (18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס).

יתר משחקי המחזור יערכו ביום שני, 22.5 (שעה ראשית 19:00). המשחקים:  מכבי רעננה – בנות הרצליה; אליצור נווה דוד רמלה – מכבי הפניקס חיפה; א.ס רמת השרון – אליצור לייקה חולון; הפועל ראשל"צ – הפועל בני פ"ת.

מכבי בן בנות אשדוד – מכבי עירוני רמת גן (ראשון,  21.5, 18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס)

המפגש הקודם, בליגה, בין הקבוצות, הסתיים בניצחון 68:78 לאלופה מרמת גן אבל מאז רצה אשדוד לשישה ניצחונות רצופים. שימו לב באשדוד לקאדיג'ה קייב המובילה את הליגה באחוזי קליעה ל-2 נקודות (57.7%) ולחברתה לקבוצה דניאל אדאמס, המדורגת שלישית באחוזי קליעה ל-2 נקודות עם 54.9%. השתיים יפגשו במשחק את קיילה הילסמן המדורגת 4 באחוזי קליעה ל-2 נקודות עם 54.8%.

זווית מעניינת גם בזירת הישראלית: טל לב מרמת גן מדורגת שלישית בין הישראליות בממוצע נקודות למשחק (11.1) ומולה תתייצב מאי דיין, הרביעית בדירוג, עם ממוצע של 8.5 נקודות בממוצע למשחק.

מכבי רעננה – בנות הרצליה

לרעננה 4 הפסדי ליגה רצופים ולעומתה הצליחה הרצליה עם שני הפסדים רצופים. המפגש הקודם הסתיים ב בניצחון 80:89 להרצליה.

המארחת הופיעה למשחקה האחרון מול רמת גן, עם שתי זרות בלבד, קיילה דיוויס וג'וינר הולמס ומעניין אם זה יספיק מול הטריו המצוין של הרצליה הכולל את ויקטוריה מקוליי, מרינה מייברי ופולארד נאג'נאי. רעננה הודיעה בסוף השבוע על צירופה של זרה חדשה, קנדי קרטר (22, 1.75 מטר) שחקנית קבוצת אטלנטה דרים מה-WNBA.

אליצור נווה דוד רמלה – מכבי הפניקס חיפה

אליצור נווה דוד רמלה עדיין לא הפסידה העונה בליגה והיא תרצה להשלים ניצחון כפול על חיפה, אחרי שבסיבוב הקודם הסתיים המשחק בניצחון 52:99 (במשחק חוץ) לקבוצה של המאמנת שירה העליון.

חיפה, עם 2 ניצחונות ליגה רצופים ועם פיונדה פיצג'ראלד, טיאנה מולדרו ונייה קופי היא קבוצה אחרת לגמרי וצפוי משחק מסקרן.

א.ס רמת השרון – אליצור לייקה חולון

המפגש הקודם בין הקבוצות היה מרתק וצמוד והסתיים ב-63:66 לחולון. במפגש, שנערך במסגרת המחזור החמישי, הצטיינו שיי קלי (19 נקודות) וסקויה הולמס (13 נקודות). רמת השרון מחפשת יציבות. חולון מחפשת ניצחון כדי לחזק את מעמדה בחלק העליון של הטבלה.

הפועל ראשל"צ – הפועל בני פ"ת

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, יוצאת הקבוצה של המאמן גיל סלע לראשון לציון, שם תפגוש את הקבוצה של המאמן זיו ארז שנאלצת להתמודד סגל חסר ובלי שתי זרות. המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים ב-56:73 לפתח תקווה.