הערב נפתח המחזור השמיני בליגת העל לנוער

11 משחקים יתקיימו הערב במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל לנוער ו-10 מהם ישודרו אליכם בפלטפורמות השונות בערב שידורים ארוך. המשחק המרכזי יפגיש בין עירוני נס ציונה למכבי ת"א וישודר בשעה 16:45 בערוץ ספורט5+. המשחק בין הפועל ברנר להפועל ת"א ישודר בעמוד הפייסבוק שלנו החל מהשעה 20:30 במקביל לשידורו בערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל, שם ישודרו כל המשחקים האחרים. המשחק בין הפועל עמק יזרעאל להפועל עמק חפר יתקיים מחר.

מחוז צפון

מכבי רעננה עירוני – א.ס.רמת השרון עלומים
18:00

רמת השרון המפתיעה עם אמרי שביט, אדם קליין והראל שלום מגיעה אחרי ניצחון על גלבוע/מעיינות כשהיא במאזן מושלם וצפויה לנצח את מכבי רעננה העיקשת שמגיעה אחרי ניצחון בכורה בליגה על נהריה.

מכבי פתח תקוה נחמן – הפועל גלבוע/מעיינות
19:30

לא כך רצו בגלבוע/מעיינות לפתוח את העונה, כשהקבוצה החזקה כבר רושמת הפסד שלישי בליגה מול 3 יריבותיה לצמרת , הפעם האורחים חייבים לרשום ניצחון ראשון העונה מול מכבי פ"ת שגם היא מחפשת ניצחון בכורה בליגה.

אליצור עירוני נתניה – הפועל כפר סבא אביב
19:30

הפועל כפ"ס מגיעה למשחק חוץ בנתניה כשהיא רושמת ניצחון שני בליגה ולוטשת עיניים לצמרת. שגיב גורמן ,דניאל צור, ניר שפר ובן ליכטנבאום יובילו את הירוקים. מנגד העולה החדשה מנתניה בראשות ניר לב ארי וסהר ברוקמאיר, בהחלט לא תוותר ותרצה לנצח ולעבור את כפ"ס בטבלה.

מכבי זכרון יעקב – הפועל גליל עליון צפת
19:30

משחק בין שתי קבוצות שצמודות אחת לשנייה במרכז הטבלה עם ניצחון אחד, כששתיהן עם שחקן אחד שקולע בדאבל-פיגרס במשחק הקודם (זיו מעוז בגליל ועוז לביא בזכרון יעקב). העולה החדשה תרצה לנצל את יתרון הביתיות כדי לברוח מאיזור התחתית מנגד גליל עליון עם שלושה משחקים צמודים תרצה שוב להיות בצד המנצח.

מכבי אסי חיפה – הפועל ניר נהריה
20:30
אין שידור

מכבי חיפה מגיעה עם מאזן מושלם בראשות הטריו שלה: מקסים פוקסמן, אילי חן ומונעם עבוד וצפויה לרשום עוד ניצחון לפני מפגש הצמרת מול עמק חפר במחזור הבא מול נהריה שתחפש את הניצחון בקבוצות "מהליגה שלה".

הפועל עמק יזרעאל – הפועל עמק חפר
מחר, 22.12, יום רביעי, 18:30, שידור בערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל

"קרב העמקים" יפגיש את עמק יזרעאל מול עמק חפר במשחק המרכזי של המחזור בין שתי הטוענות לכתר שעדיין בלתי מנוצחות העונה. שתי קבוצות, בלי שמות גדולים מתאפיינות במשחק קבוצתי. המקומיים , עמק יזרעאל עם עמרי שוסהיים ואדם שרבקוב שמובילים את הקבוצה תרצה לשמור על מאזן מושלם ומנגד עמק חפר שניצחה בהפרש ממוצע של 30 נקודות כשחמישה שחקנים קולעים בממוצע בדאבל-פיגרס תרצה לשמור על המקום הראשון.

מחוז דרום

עירוני נס ציונה – מכבי ת"א טדי
16:45
שידור ישיר בספורט5+

מכבי ת"א תעלה סוף סוף למשחק הראשון שלה העונה בליגה, אחרי שכבר הספיקה לרשום ניצחון אחד במסגרת הגביע. נס ציונה עד כה הרשימה עם 3 נצחונות ומאזן מושלם (פלוס ניצחון בגביע), אבל מול מכבי ת"א, שנחשבת לפייבוריטית בליגה גם העונה, הולך להיות לה משחק קשה מאוד.

מכבי ראשל"צ איציק – אליצור יבנה
18:30

ראשל"צ ויבנה מגיעות למשחק כששתיהן רשמו נצחונות במשחקים הקודמים שלהן. על הנייר ראשל"צ בהחלטה עדיפה על יבנה, ונראה שבבית היא לא אמורה להתקשות מול היריבה שלה השבוע.

מכבי רחובות עומר – ע.ל.ה יהוד
20:30

מפגש תחתית חשוב להמשך העונה בין שתי קבוצות שטרם ניצחו העונה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסדים כואבים במסגרת גביע המדינה, ויהיו חייבות להשאיר את זה מאחור ולהתרכז קדימה בליגה. ניצחון במשחק הזה למי מהצדדים שווה נקודות חשובות שיתנו אוויר בחלק התחתון של הטבלה.

הפועל ב"ש עומר – הפועל יורם חולון
20:30

שתי קבוצות שטרם שיחקו העונה נפגשות סוף סוף למשחק בדרום. אשתקד ב"ש חוותה עונה קשה מאוד בליגה עם הפסדים בהפרשים גדולים, ונראה שגם השנה הולך להיות לה לא קל בכלל. חולון מגיעה עם סגל קצת יותר מנוסה ומוכר, אבל אולי הדרומים יצליחו לחולל הפתעה עם יתרון הביתיות לצידם.

הפועל ברנר – הפועל ת"א
20:30
שידור ישיר בדף הפייסבוק של איגוד הכדורסל

גם הפועל ת"א פותחת סוף סוף את העונה, כשתתארח אצל ברנר. העולה החדשה רשמה בשבוע שעבר ניצחון חוץ מרשים מאוד מול הפועל ירושלים, אבל הפועל ת"א אמורה להיות קבוצה חזקה בהרבה והיא פייבוריטית למשחק הקרוב.