העתודה נשים הפסידה בחצי הגמר, תתמודד מול סלובניה על העליה לדרג א'

נבחרת העתודה נשים הפסידה הערב בחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' למונטנגרו 71:81 אחרי שחזרה מפיגור דו ספרתי עד שיוויון ברבע האחרון אך לא הצליחה לנצח את המשחק. מחר בשעה 19:45 תתמודד ישראל מול סלובניה במשחק על המקום השלישי באליפות ויותר חשוב – ההזדמנות האחרונה לעלות לדרג א'.

למרות בעיות בהגנת הנבחרת בדקות הראשונות של המשחק ופיגור מול המונטנגריות, שלשות של ירדן גרזון ועדן ציפל העלו את הנבחרת ליתרון ראשון. שלשה נוספת של מאי רווח קבעה 20:22 לישראל בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה כולו אדום, המונטנגריות טסו לריצת 0-14 ועלו ליתרון דו ספרתי, דקות טובות של רווח צימקו מעט את הפער וישראל ירדה בפיגור 39:48 בסיום המחצית הראשונה.

כמו בפתיחת המשחק גם בפתיחת המחצית השניה, ישראל התקשתה מאוד לעצור את ההתקפה המונטנגרית שפתחה פער גדול שבשיאו הגיע ל-14 הפרש. ישראל לא נשברה, משחק נהדר של עדן ציפל השאיר אותה בתמונה והיא קיזזה את היתרון עד 58:63 בלבד בסיום הרבע השלישי.

פתיחת הרבע האחרון היתה חלומית לישראל, ציפל הקטינה ל-3 הפרש ונעמה הלוי עם שלשה מהפינה קבעה שיוויון 68:68, כשנשארו 5 דקות לסיום. למרות החזרה למשחק, ישראל לא הצליחה לסיים באופן מוצלח, איבדה כמה כדורים רצופים ואיבדה את המשחק. בסיום71:81 למונטנגרו.

קלעו לישראל: עדן ציפל 21, ירדן גרזון 17 (8 ריב'), מאי רווח 11, נעמה הלוי 11, אמי רינת 9, שירה חג'ג' 2.