הפועל ראשל"צ בגמר, רמה"ש ועמק יזרעאל ישחקו משחק מכריע

הפועל ראשל"צ העפילה בסופ"ש האחרון לגמר הפלייאוף בליגת העל לנערות, שם תנסה להשלים דאבל אחרי הזכיה בגביע. ראשל"צ ניצחה 77:47 את מכבי חיפה והשלימה 2-0 בסדרת חצי הגמר. היריבה שלה תיקבע ביום רביעי כשרמה"ש ועמק יזרעאל יפגשו למשחק שלישי ומכריע בסדרה ביניהן, אחרי שאמש רמה"ש ניצחה 50:65 והשוותה את הסדרה.

מאת: לילך וייס-רוזנברג
צילום: יעל אמסילי, דיגישארק מדיה

מכבי חיפה – הפועל ראשל"צ 77:47 (2-0 לראשל"צ בסדרה)

ראשל"צ חוזרת מחיפה עם הניצחון שמשלים עבורה ניצחון גם בסדרת חצי הגמר והיא מעפילה לגמר פלייאוף שישי ברציפות ותנסה לסיים את העונה עם הדאבל.

א.ס. רמה"ש – הפועל עמק יזרעאל 50:65 (1-1 בסדרה)

רמה"ש חזרה הביתה והצליחה לנצח את הצפוניות, מה שהעביר את הסדרה למשחק שלישי ומכריע שיקבע מי תעלה לגמר. המארחת שלטה במשחק כבר מההתחלה, ואחרי שפתחה אותו עם יתרון 2:8 המשיכה לברוח וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 8:20. עמק יזרעאל פתחה טוב את הרבע השני והורידה את הפער לאזור ה-7-8 הפרש והצליחה להישאר קרובה, אך סיום רבע טוב של רמה"ש עזר לה לברוח שוב ובירידה להפסקה היא הובילה 23:37.

רבע שלישי התחיל דומה כשעמק יזרעאל שוב מצליחה להוריד את הפער לחד ספרתי, והוא נשמר סביב ה-9-11 לאורך הרבע כשבסיומו רמה"ש ביתרון 40:50. תחילת רבע אחרון רמה"ש הגדילה את הפער כשעמק יזרעאל ממשיכה לרדוף אבל לא מצליחה להוריד בצורה משמעותית את ההפרש. המארחת שמרה על מרחק ביטחון סביב ה-12 הפרש עד לסיום בו כאמור ניצחה והשוותה את הסדרה ל-1-1.

קלעו לרמה"ש: אלה נר 17, שירה בן אלי 15, רוני נוה 12, גלי רוטשילד 10, אריאל סולומון 6, יערה ים ונעמי כהן מינץ 2 כ"א, רותם ורסנו 1.

קלעו לעמק יזרעאל: נעמה הלוי 15, יולי טל 13, מיקה ינאי 10, יעלי אורן 6, בר קין, אלה דוידסון ואורי אהרוני 2 כ"א.