הפועל ראשל"צ זכתה בגביע המדינה לנערות ב' ע"ש נילי נאתכו ז"ל

קבוצת נערות ב' של הפועל ראשל"צ זכתה הערב בגביע המדינה ע"ש נילי נאתכו ז"ל אחרי ניצחון 49:57 במשחק גמר נהדר ודרמטי על הפועל כפ"ס רק לאחר הארכה. רומי ווינר הצטיינה עם 13 נקודות כולל סלי הכרעה בסיום.

מאת: לילך וייס
צילומים: עודד קרני

ראשל"צ פתחה את המשחק עם שלשה מהירה, אבל בדקות הבאות רשמה מספר איבודים ולא הצליחה לייצר נקודות. גם כפ"ס התקשתה לייצר מול ההגנה של ראשון, לצד כמה החטאות ממצבים נוחים. אחרי כמה דקות בהן עמדה התוצאה על 3:2, ראשל"צ הייתה הראשונה לאפס את היד ועם סלים של רומי עובד ועופרי הרטל ברחה ליתרון 8:2. לקראת סיום הרבע גם ההתקפה של כפ"ס התעוררה והשוותה את התוצאה, בצד השני שלשה של טל סטרינקובסקי סגרה את הרבע הראשון ב-11:8 ראשל"צ.

odedgaya@gmail.com

הרבע השני כבר היה הרבה יותר התקפי, בעיקר בצד של ראשון שקלעה יפה בצבע והצליחה לברוח ליתרון 17:10 בהובלת הרטל. אבל כאן המומנטום עבר צד. כפ"ס עם כמה חטיפות החלה לצמצם את הפער, ושלשה ל-4 של עלמה כהן השלימה ריצת 0-9 וקבעה מהפך, 17:19 לשרוניות. ראשל"צ הגיבה מהר כשנועה וואשדי בסל ושני אסיסטים לרומי עובד מובילה אותה שוב ליתרון קל. שלשה של שי לבני חתמה את המחצית הראשונה ב-27:24 ראשל"צ.

כפ"ס לא נכנסה טוב למחצית השניה, וסבלה מחוסר ריכוז משני צידי המגרש. ראשל"צ שלטה בריבאונד וניצלה זאת לסלים בהזדמנות שניה, כשצמד שלשות של רומי אלבז הקפיצו את הפער לדו ספרתי – 34:24. פסק זמן של איתמר לוי עזר לעצור את המומנטום של ראשל"צ, ובמקביל שלשה נוספת של כהן וחדירה של מאיה זילברשלג צמצמו קלות. כפ"ס נראתה שמצאה את האנרגיות שלה מחדש, הצליחה לייצר עצירות הגנתיות ועם כמה סלים גדולים של מיקה קרט ואנאבל דנזינגר סגרה ריצת 2-12 ששוב העבירה את היתרון אליה. בסוף שלישי אנחנו שוב בשוויון – 36:36.

odedgaya@gmail.com

הרבע האחרון שוב נפתחה בשליטה של ראשל"צ, שהגבירה את הלחץ בהגנה ורצה 7-0. כפ"ס לא הצליחה למצוא את הטבעה כשגם חטיפות שלה לא הסתיימו בנקודות, אבל למזל גם ראשל"צ לא קלעה יותר מדי. 7 דקות בתוך הרבע שלשה של זילברשלג סוף סוף קטעה את הבצורת השרוני וצמצמד ל-43:39. כדקה לסיום זילברשלג חטפה כדור, סיימה אותו בסל וחילצה גם ב"ס, כשבהכנסת כדור לאחר מכן קיבלה אסיסט גדול מדנזינגר וקעה שוויון 45. לשתי הקבוצות היתה הזדמנות לנצח את המשחק אבל הכדורים לא נכנסו – והולכים להארכה.

המשחק המשיך צמוך והפכפך גם בתוספת הזמן. כפ"ס הצליחה לברוח לפלוס 3, אבל ראשל"צ עם הגנה טובה וחטיפות הפכה ל-52:49 כדקה וחצי לסיום. 4 רצופות תוך חצי דקה של רומי ויינר (בעזרת חטיפה נוספת של אלבז) הקפיצה את הפער של ראשון לפלוס 7, ונראה היה שהסיפור גמור. ראשל"צ סחטה את השעון, ושמרה על היתרון שלה עד לסיום.

odedgaya@gmail.com

קלעו לכפ"ס: מאיה זילברשלג 18 (14 רב', 5 חט'), אנאבל דנזינגר 16 (5 רב'), עלמה כהן 6 (6 רב', 3 חט'), אלה הדר 4 (12 רב', 4 אס', 5 חט'), מיקה קרט 3 (5 רב', 3 חט'), יובל ישראלי 2.

קלעו לראשל"צ: רומי ויינר 13 (11 רב', 4 חט'), שי לבני 12 (5 חט'), רומי עובד 11 (6 רב'), רומי אלבז 10 (13 רב', 5 אס'), עופר הרטל 6 (7 רב', 4 חט'), טל סטרינקובסקי 3, נועה וואשדי 2 (5 רב').

odedgaya@gmail.com