הקדטיות יוצאות לאליפות אירופה. לימור מזרחי: יש לי על מי לסמוך

נבחרת הקדטיות תצא הערב לאליפות אירופה דרג ב' ברומניה. הנבחרת תתחיל לשחק בשישי בערב, אז תפגוש את הולנד, בשבת את סלובניה, ביום ראשון את אוסטריה, ביום שלישי את אסטוניה וביום רביעי את קפריסין. שתי הראשונות מהבית הזה יעלו לבית רבע הגמר ממנו יעלו 3 הראשונות לדרג ב'. כל האחרות ישחקו במשחקי הדירוג.

לקראת היציאה סיפרה המאמנת לימור מזרחי על התחושות האישיות שלה: "התרגשות מאוד גדולה. מבחינתי זה גם סוג של אנקדוטה כי האליפות הראשונה הייתה בגיל 14 גם היא ברומניה ופה אני מאמנת בפעם הראשונה נבחרת ישראל וגם זה ברומניה ויש בזה משהו סימבולי. אני מרגישה גאווה וזכות גדולה לאמן נבחרת. כל הבנות מאוד מאוד ממוקדות בהכנה, עשינו את הדברים שהיינו צריכים לעשות אחרי טורניר הכנה מצוין שנתן לנו מימד על היכולות ועל סוגי משחקים שונים שקיבלנו. מקווים שהדברים יתחברו לנו באליפות וקצת מזל אף פעם לא מזיק".
על יחסי הכוחות בבית אמר מזרחי: המבנה מאוד מאוד קשה, 6 נבחרות ורק 2 עולות וזו משימה מאוד לא פשוטה לסיים מקום 1-2. הנבחרות הבולטות הן הולנד שזה המשחק הראשון שלה ורק ירדו מדרג א', סלובני הואסטוניה ושלושת ן נבחרות ברמות הגבוהות ביותר וזו משימה לא קלה אבל מאוד מאתגרת. אנחנו מתרכזים בעיקר בדרך, להביא את הדברים שלמדנו ועבדנו לידי ביטוי במשחק. נרצה לשחק על החוזקות שלנו שזה האגרסיביות, המשחק המהיר וסוגים שונים של הגנות לוחצות ולמזער את המגבלות שלנו שזה בעיקר נושא הגובה מול משחק הפנים של היריבות והריבאונד שזו תמיד בעיה בכל נבחרות ישראל. עשינו בסך הכל הכנה טובה מאוד. הצוות שלי גלעד ארמון ורון רונטל יחד עם מאמן הכושר ג'יי קפון הכינו את השחקניות בצורה המיטבית הן בצד של הסקאוט והן בצד הפיזי ומנהלת הנבחרת קרן מוזס נתנה לנו את כל השקט והדברים שהיינו זקוקים להם. אני מאוד מרוצה להגישה של הבנות שהפכו ליחידה מגובשת, הן מאוד ביחד, אכפת להן אחת מהשייה והתחושה שלי שיש על מי לסמוך".

שחקניות: שירה עתיר – קפטנית, ליאור גרזון, גאיה סלס, דניאל קארש, איילה רוט, תמר אנגל, נועה שרביט, עמנואל שניצר, אופר רז-קסטן, עידן שלוש, ניצן עמאר, אלכס גיטצנקו.
צוות, מאמנת לימור מזרחי, עוזרי מאמן רן רונטל וגלעד ערמון. מנהלת נבחרת קרן מוזס, פיזיותרפיסט גיי קפון