השלמה: אשדוד ומגדל יזרעאל בקרב תחתית, נהריה מול עירוני ר"ג

שלושה משחקי השלמה בליגה הלאומית יתקיימו במהלך סוף השבוע הקרוב. במוקד – מכבי אשדוד תארח את הפועל מגדל העמק/יזרעאל לקרב תחתית חשוב. מחר (מוצ"ש) עירוני 'גשם' נהריה תפגוש את מכבי עירוני ר"ג.

מאת: ניב שמולי
צילום: יעל אמסילי

מכבי אשדוד – הפועל מגדל העמק/יזרעאל (ישיר בעמוד הפייסבוק)

משחק עונה מבחינת שתי הקבוצות שמחזיקות במאזן זהה. מכבי אשדוד זכתה למספר הזדמנויות כדי לברוח מהתחתית, אך פעם אחר פעם שמטה משחקים בהם הייתה בעמדה ניצחון. באשדוד מקבלים תרומה נאה מארתור רוזנפלד שמוסר 8 אסיסטים בממוצע למשחק, אך צריכים לצידו את ג'ורדן כהן שחזר לאחרונה מפציעה. שתי הקבוצות תיפגשנה גם בבית התחתון, ובסיבוב הקודם הצפוניים ניצחו כך שהפסד כפול של האשדודים יהיה קריטי להמשך. מנגד, הפועל מגדל העמק/יזרעאל רוצה להימנע מירידת ליגה כבר לאחר עונה אחת. בקבוצה מגיעים למשחק הקריטי השני בשבוע, כאשר את הראשון הפסידו לאורדונים בזיסמן. מי שהיה חלש באותו משחק הוא ריקי פאק שסיים עם 15 נקודות וכמעט שלא הורגש. אחד המפתחות של הצפוניים לניצחון בעיר הנמל הוא הורדת אחוזי הקליעה מחוץ לקשת וכמות השלשות של הביתיים. כזכור, ביום שלישי האחרון מגדל העמק/יזרעאל ספגה 13 שלשות ב-38 אחוז.

הנתון הנוסף: בפעם האחרונה שניר קפלן ביקר באשדוד הוא ניצח את נעמי קולודני עם הפועל עפולה.

מכבי 'סנו' הוד"ש – עירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא

עירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא יודעת שהיא לא תלויה בעצמה בקרב על המקום השלישי, ולשם כך היא תצטרך לנצח פעמיים ולקוות לשני הפסדים של מכבי עירוני רמת גן. יחד עם זאת, בקרב על המקום הרביעי הקבוצה של שרון אברהמי בהחלט תלויה בעצמה והיא שואפת להשיג את יתרון הביתיות. יריב עמירם שחזר לאחרונה לסגל אמור לקבל דקות משמעותיות יותר לקראת הפלייאוף. מנגד, מכבי 'סנו' הוד"ש מגיעה אחרי עוד הפסד באמצע השבוע לאליצור BRIGA נתניה, והיא תסיים את העונה הסדירה שלה מכיוון שהיא חופשית במחזור האחרון של העונה הסדירה.

הנתון הנוסף: אשתקד עירוני 'ירח סוכנות לביטוח' קרית אתא השיגה את ניצחונה הראשון בליגה האולם עתידים, ובארבעת הביקורים האחרונים באולם היא לא הפסידה.