השלמות בארצית: ניצחון ראשון לכפר קאסם

שלושה משחקי השלמה נערכו אמש בארצית. בצפון: כפר קאסם חזרה לשחק והשיגה ניצחון ראשון, כפר יונה טיפסה למקום הראשון. בדרום: ניצחון של רמלה בלוד.

מאת: אלירן כהן

ערב השלמות נוסף התקיים אמש (רביעי) בליגה הארצית, שכלל שלושה משחקי השלמה – שני משחקים במחוז הצפוני ומשחק נוסף במחוז הדרומי.

בצפון, במסגרת משחק השלמה למחזור השמיני, גברה בית"ר כפר יונה על הפועל מעלות בחוץ 77:72, רשמה ניצחון חמישי ברציפות (משישה משחקים) וטיפסה למקום הראשון בטבלה. מעלות, נועלת הטבלה, שפתחה את העונה רק לפני שבוע, נתנה פייט למוליכה ולא הייתה רחוקה מלהפתיע. ניר כהן (16 נק') הוליך את המנצחים.

מי ששבה לפרקט אחרי הרבה מאוד זמן היא הפועל כפר קאסם, שמאז ההפסד במחזור הפתיחה להפועל צפת לא עלתה על הפרקט. הקבוצה של אופיר פלצמן אירחה בביתה את מ.א. שומרון והשיגה למעשה את נצחונה הראשון העונה, 83:93, במשחק השלמה למחזור התשיעי שנערך השבוע. שמואל מלכוב (22 נק') וטל קרפלס (16 נק') הרבו לקלוע לכפר קאסם.

בדרום – קבוצה נוספת שמתחילה לצמצם פערים במספר המשחקים ובמספר הניצחונות היא אליצור רמלה, שהתארחה למשחק חוץ אצל שכנתה הפועל לוד במסגרת משחק השלמה למחזור השביעי וגברה 74:77 בתום דרמה גדולה. יניב שטראוס (21 נק') הוליך את המנצחים.