השלמות: נצחונות לפ״ת וצפת בקרבות הצמרת

שישה משחקי השלמה נערכו במהלך היומיים האחרונים בשני מחוזות הליגה הארצית. מכבי אליצור פ״ת התבססה במקום השלישי בדרום אחרי ניצחון על אשקלון, צפת גברה בחוץ על כפר יונה, וגם כפר סבא שומרת על הרצף החיובי.

מאת: אלירן כהן
צילום: הפועל צפת

לוחות המשחקים בליגה הארצית מתחילים להתאזן אחרי לא מעט ביטולי משחקים בשבועות האחרונים בשל מגפת הקורונה. אתמול (רביעי) ושלשום – נערכו מספר משחקי השלמה למחזורים האחרונים בשני המחוזות, ואלה הביאו איתם לא מעט תוצאות מעניינות.

במחוז הדרומי – בקרב ישיר על המקום השלישי גברה מכבי אליצור פ״ת בביתה על א.ס. אשקלון 64:74, במשחק בו הוליכה כבר מדקות הפתיחה, והשיגה יתרון משמעותי במאבקי המיקום בצמרת העונה. אופק לוי (19 נק׳) ויוחאי צוקרמן (14 נק׳) הרבו לקלוע בשורות המנצחת. עירוני ״שיקו״ קרית אונו גברה בביתה על אליצור נחל שורק 67:93. קריית אונו מטפסת למקום החמישי. לנחל שורק היה זה הפסד שביעי בשמונת משחקיה האחרונים, והיא הולכת ומסתבכת במאבקי התחתית.

בצפון: הפועל צפת יצאה לכפר יונה וחזרה עם ניצחון חוץ משכנע במיוחד, 83:65, שמעלה אותה למאזן 10-3 – זהה לזה של אליצור שומרון שמוליכה את טבלת הליגה לאור הניצחון שרשמה על צפת בסיבוב המשחקים הראשון. רועי נברו ואליאב אוחנון קלעו 16 נק׳ כ״א בשורות המנצחת. הפועל כפ״ס שלום גברה בדרבי על הפועל כפר סבא / כוכב יאיר 54:70, והיא ממשיכה לשמור על 2 הפסדים בלבד במאזנה (לצד שני משחקים חסרים).

הפועל גלבוע ברוש לא עוצרת והשבוע היא טיפסה למקום השלישי בטבלה אחרי ניצחון ביתי על מכבי קרית מוצקין 52:66. אייל ונדל (14 נק׳), אביאל לוי ועומר לוי (13 נק׳ כ״א) הרבו לקלוע בשורות המנצחת. מכבי חדרה עשתה צעד גדול להישארות בליגה, כשגברה בביתה על הפועל עכו / מטה אשר 68:73. נועם חסון (16 נק׳) ועומרי וורטיצקי (13 נק׳) הרבו לקלוע בשורות המנצחת.