"זהו אירוע הספורט החשוב ביותר שמגיע למדינת ישראל מאז ומעולם"

תתחילו לספור לאחור. בדיוק שנה מהיום – ב-31 באוגוסט 2017, ייפתח בישראל אירוע הספורט הגדול ביותר שנערך בה מאז ומעולם. אליפות אירופה בכדורסל מגיעה לת"א, ולא צריך להכביר במילים על החשיבות והיוקרה שבאירוח האליפות הכי חשובה בכדורסל האירופאי.

tel aviv

בטקס שהתקיים היום במקביל בארבע הערים שיארחו את יורובאסקט 2017, בדיוק בעוד שנה, קלוז' ברומניה, הלסינקי בפינלנד, איסטנבול בטורקיה ובת"א, נחנך האשטג, פסל לוגו האליפות. את הפסל חנכו עמירם הלוי יו"ר איגוד הכדורסל, פיני גרשון המנהל המקצועי, אלון סולר חבר המועצה ויו"ר ועדת הספורט העירונית, ירון קליין מנכ"ל אתרים ונציגים נוספים של היכלי הספורט, עיריית ת"א ואיגוד הכדורסל.

את מסיבת העיתונאים שחנכה למעשה את פתיחת ההכנות לאליפות ונערכה הערב בעיריית ת"א, הינחה שחקן העבר, שמעון אמסלם, בנוכחותם של כל צוות הנבחרת, אנשי איגוד הכדורסל והשחקנים ליאור אליהו וגל מקל.

tel aviv

רון חולדאי, ראש עיריית ת"א: "ב-31 לאוגוסט תארח העיר ת"א-יפו את אליפות אירופה בכדורסל. נעשה הכל כדי לארח את האליפות על הצד הטוב ביותר. כולנו מחכים ונרגשים לארח את האליפות. אני נותן לך, ארז אדלשטיין, בדיוק שנה כדי להכין את הנבחרת לאליפות כמו שצריך".

tel aviv

עמירם הלוי, יו"ר האיגוד: "בדצמבר 2015 נענתה הנהלת הפיב"א לבקשתנו לארח את אחד הבתים באליפות בת"א. זהו אירוע הספורט הכי חשוב שמגיע למדינת ישראל מאז ומעולם. אנו מודעים לכל האחריות המוטלת עלינו. העיר" ת"א התחברה אלינו באירוח האליפות, תוך מחויבות אמיתית לאירוח על הצד הטוב ביותר".